Vakantiepark Finca el Moralejo

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen9,2

12 tips over Vakantiepark Finca el Moralejo

Antoinette Atsma, 19-5-2015
Het is ook heel mooi wandelen in de omgeving! Het Natural Park Sierra de las Nieves is prachtig om te wandelen en niet zo ver van het complex.
Edith Zaicsek-Schmeitz, 8-4-2015

1. altijd ook een auto huren om de prachtige omgeving te gaan verkennen

2. denk eraan dat het ook in Zuid-Spanje in de winter en het vroeg voorjaar behoorlijk fris kan zijn

Manja, 10-11-2014
Paardrijden in het nationaal park was ontzettend leuk

marjonstaal, 4-3-2014
In feb kun je bij Marbella (net buiten het centrum) zo aan het strand parkeren. Superlekker.
Hubert, 21-1-2014
Neem Deed mee en iets tegen de jeuk, of ter plaatse kopen! hebben erg sterke. Lekgestoken door onzichtbare mugjes .....' Avonds buiten zitten wordt moeilijk en het stikt er vd wespen....en toch was het super!!!!!
Danny Lammers, 19-9-2013
Mijn vrouw en ik hebben in appartement Bernard gezeten en deze is zeker aan te bevelen. Heel fijn terras waar je uren rustig en comfortable kan vertoeven met een geweldig uitzicht.

Oppies, 16-7-2013
Ronda, het strand en de Flamenco avond!
Marcella de Vries, 24-12-2012
Om een beetje de sfeer te proeven van de gastvrije lokale mensen in Alozaina. Bezoek tapas bar A.K. Ortunio voor heerlijke Spaanse tapas en andere Spaanse gerechten. Daarnaast kunt u nog terecht bij de Olympus voor lekkere mixdranken voor een spotprijsje! 3,- voor een mixdrankje en slecht 1,20 voor een flesje bier! (cruzcampo) 1,50 Heineken! Om een heerlijke avond te beleven..
brandrenate, 3-9-2012
In het dorpje 2 km verderop kan je heerlijk tapas eten voor 1 euro (naast het gemeente huis) en heeft de tijd stil gestaan.
Joanne Littooij, 13-8-2012

Tarifa, dolfijnen spotten!

Ronda, heerlijk lunchen in het oude dorp.

Marbella, mooi natuurklimpark.

Paardrijden!!!! Goed via locatie te regelen!!!!!

Malaga, leuk shoppen.