Vakantiepark Finca el Moralejostersterster

9.7Fenomenaal

• 8.8Activiteiten
  • 9.8Eetgelegenheden
  • 9.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Finca el Moralejo voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

79 reviews over Vakantiepark Finca el Moralejo

• 2019
    10Marlinde Mennen24-09-2019

Finca el Moralejo is een echte aanrader!

Finca el Moralejo is een echte aanrader! Peter en Nice doen er alles aan om het verblijf voor hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zitten boordevol tips en ideeën en zijn altijd in voor een gezellig praatje en voor kinderen zijn ze ook echt geweldig. Ons zoontje van 1,5 jaar heeft het nog steeds elke dag over Peter, Nice en Theo. Het is een fijne locatie van waaruit er vele bezienswaardigheden te zien/doen zijn. Een (huur)auto is wel echt nodig. Het verblijf is top, wij verbleven in een aparte woning en hadden heel veel rust en ruimte. Er wordt ontzettend lekker gekookt en het is heel gezellig om samen te eten. Ook hierin proberen ze rekening te houden met de wensen van de gasten. De intieme sfeer is heerlijk voor wie rust zoekt, maar ook wat aanspraak wil hebben.
    Voor ons was deze vakantie nog beter dan wat we van tevoren verwacht hadden. Top verblijf en hele lieve mensen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2018
    10Els Stam12-10-2018

Een super locatie!

Een prachtig gelegen vakantiepark, waar je heerlijk kunt ontbijten en dineren. Het zwembad was heerlijk verkoelend. Lastige klim naar het grote huis San Jacinto. De beheerder heeft ons goed geholpen met het vinden van geschikte wandelingen. Je voelt je er gelijk thuis bij aankomst. onze groep van 21 personen hebben allemaal genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Edmond11-10-2018

Prima!

Goede voorzieningen, heerlijk eten, prachtige locatie, alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10Nicole18-07-2018

Voortreffelijk

Super gave omgeving. Uitzicht is schitterend

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Harm Verwijs13-05-2018

Geweldig

Schitterende accommodatie en zeer gastvrije (Nederlandse) eigenaren. Prachtige omgeving en bijna altijd goed weer. Aanrader

• 7Activiteiten

Buitengewoon super

Gastheeschap. Locatie Hygiëne Helemaal top

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Heerlijke vakantie gehad in een comfortabel huisje12-08-2017

Wij gaan zeker een keer terug, heerlijke week!

Finca El Moralego wordt geleid door Peter, samen met zijn vrouw Nice en haar zus met familie. Peter is een echte professional die niets aan het toeval over laat. Bij aanvang dacht ik even dat dit wat aan de strakke kant was maar niets is minder waar. Peter en zijn 'crew' leiden de finca met liefde en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. In 15 jaar tijd heeft Peter er een waar paradijs van gemaakt. Voor de kinderen is het zwembad natuurlijk de grote trekpleister. Voor dagtochtjes en de middellandse zee is de finca een ideale uitvalsbasis. Het meeste is rond de 30 minuten te bereiken, voor de echte grote toeristische plaatsen als Sevilla, Granada en Cordoba ben je wel rond de twee uur onderweg. Ronda is relatief dicht bij. Kortom, wij hebben een heerlijke week op de finca gehad. Het huisje Ginoux was ruim en van alle gemakken voorzien, we voelden ons er echt thuis. De beddden sliepen stevig maar prima. Wij hebben een keer bij Peter gegeten en dat was prima. De omgeving biedt veel goede mogelijkheden om voor een eerlijke prijs goed te eten. Kortom, prima vakantieweek!

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8Vanessa12-08-2017

Schitterende plek

Verbleven in privé villa allegria, feestje om wakker te worden met dit uitzicht, ideaal voor rust zoekers en toch dicht bij alles

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9fantastische vakantie01-08-2017

fantastisch

Perfecte locatie , waanzinnige omgeving , erg vriendelijke mensen waar je je meer dan welkom voelt . Het ontbijt is overheerlijk met verse producten uit de omgeving net zoals het avond eten . En niet duur. In de omgeving is van alles te doen prachtige natuur en veel stadjes en steden om cultuur te snuiven . In de dorpjes nabij kun je ook heerlijk en goedkoop eten . Wij hebben een super vakantie gehad

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Karl Korte22-07-2017

Supervakantie

Wij logeerden in picasso. Ideaal voor een gezin met 2 kinderen! We namen telkens ontbijt en avondeten. Niets aan te merken op het eten: elke dag ander thema en elke keer opnieuw superlekker!! Een ideaal zwembad met een prachtig uitzicht. Wij hebben uitstappen gemaakt naar ronda, marbella, fuerengirola, torremolinos en mijas. Alles bereikbaar tussen 30 en 45min. Fantastische vakantie gehad en dit ook zeker dankzij nice, peter, laura en theo!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

12 tips over Vakantiepark Finca el Moralejo

• Hubert, 21-01-2014

Neem Deed mee en iets tegen de jeuk, of ter plaatse kopen! hebben erg sterke. Lekgestoken door onzichtbare mugjes .....' Avonds buiten zitten wordt moeilijk en het stikt er vd wespen....en toch was het super!!!!!

• Danny Lammers, 19-09-2013

Mijn vrouw en ik hebben in appartement Bernard gezeten en deze is zeker aan te bevelen. Heel fijn terras waar je uren rustig en comfortable kan vertoeven met een geweldig uitzicht.

• Oppies, 16-07-2013

Ronda, het strand en de Flamenco avond!

2 vragen over Vakantiepark Finca el Moralejo

• Ronald en Sabina, 17-08-2013

Contact

Wie kan mij helpen contact te krijgen met de eigenaren van deze finca?? Ik heb geproberd via hun eigen site, maar het contactformulier verzend niet. Alvast dank!

Danny Lammers, 19-09-2013

Het emailadres van de eigenaar Peter Lensveld is [email protected]

• win pellegroms, 17-04-2013

vakantie April 2014

Hallo,

Wij plannen volgend jaar in April,Mei en Juni een superlange vakantie door Spanje en Frankrijk. Wij zouden de eerste weken van onze vakantie willen door brengen in het uiterste zuiden van Spanje. We houden erg van een streepje cultuur (is het mogelijk van bij jullie uit Cordoba en Sevillia te bezoeken bv?); We komen met de auto naar jullie toe en kunnen ons dus verplaatsen. Wij zijn twee vijftigers die toe zijn aan rust en ontspanning. Onze vraag dus, kunnen wij volgend jaar dwz April 2014 voor ongeveer 2,3 weken logeren. Daar wij enkele maanden op reis zijn is de prijs van het verblijf voor ons wel belangrijk, willen julie ons helpen aub. Alex en Win

Paul Huijsmans, 07-11-2014

De wegen zijn goed.Via Malaga kun je in ongeveer 3 uur naar Cordoba. Ga je naar Sevilla dan kun je via de mooiste weg in zuid Spanje naar Ronda en dan door naar Sevilla.

Vakantiepark Finca el Moralejo info

• Aantal sterrenstersterster