We hebben een aantal aanbieders voor Tolox voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tolox voor je op een rij gezet:

Reviews over Tolox

Geweldig mooi, het dorp maar zeker de omgeving

Danny Lammers
    19-9-2013

Wij zijn in het dorp Tolox geweest maar ook de omgeving o.a het hotel boven op de berg bij Tolox , geweldig mooie omgeving met prachtige vergezichten. We hebben een hollandse man uit Tolox ontmoet ,wat een geweldige man was dat met prachtige levensverhalen.

Gereisd Met partner in september 2013

toplokatie en topvakantie

wendyhoondert
    11-8-2013

Woorden schieten echt te kort. Topvakantie gehad. Meiden hebben heerlijk gespeeld met vriendjes en vriendinnetjes. Veel gezien. Peter, Nice en de rest van de familia, ontzettend bedankt voor jullie enorme gastvrijheid!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Levendig dorp

Henny
    30-7-2011

Enkele jaren geleden verbleven wij een week in Tolox. We huurden een appartement van van een Britse meneer midden in het centrum. Het appartement was oké maar veel meer genoten wij van dit levendige dorp. Er hing altijd een gezellige sfeer, veel vriendelijke bewoners op straat (buiten de siësta om) zonder dat het herrie of overlast gaf. Ieder avond maakten we een wandeling door de kleine steegjes, terwijl de zwaluwen boven onze hoofden hun rondjes vlogen

Gereisd Met partner in juni 2009
Tolox scoort een 8,3 uit 10, op basis van 15 reviews