Camping Valdevaqueros

7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Valdevaqueros voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Valdevaqueros in het Nederlands

Aardig

JW42
20-7-2018

Aardig terrein. Nadeel is dat het aan een echt drukke doorgaande weg ligt. Hierdoor heb je dag en nacht last van verkeerslawaai. Positieve punten; het strand ligt aan de overkant van die weg. Sanitair is prima en wordt netjes schoon gehouden. Plekken zijn goed en worden gescheiden door heggen. Er is een winkeltje en een restaurantje. Zwembad is netjes. Wij zijn vanaf deze camping naar Gibraltar geweest en Tarifa / Tanger. Meer een camping voor als je op doorreis bent, of erg houdt van surfen.

Gereisd Met partner in juni 2018

goede camping

Co
15-5-2014

de camping ligt 7 km van Tarifa in een mooie natuurlijke omgeving. prachtig zandstrand op loopafstand.

Gereisd Met partner in Tue Apr 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Valdevaqueros

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Valdevaqueros in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Valdevaqueros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.