Hotel Tres Mares

0Tonen op kaart

7 Reviews over Tres Mares

• 8P.05-08-2015

Heerlijk om te relaxen

Ik was hier in augustus 2014 met mijn man en dochter van 5. Heerlijk uitgerust, nog nooit zo goed geslapen op vakantie (van het lawaai waar anderen het over hebben, niks gemerkt). Mooie en fijne badkamer. Leuk strand en strandtent vlakbij. Vriendelijk personeel. Alleen niet super voor kinderen, maar onze dochter heeft zich desondanks prima vermaakt. Enige nadeel was dat we geen balkon hadden. Zitje op de galerij was niet echt uitnodigend.

• 8Ingrid16-07-2010

Heerlijk genoten!

We hebben een heerlijke tijd gehad in Hotel Tres Mares. Lekker loungen in de tuin bij het zwembad. Het ontbijt was goed. Bediening in de bar was vriendelijk. Onze kamer was prima, hadden een zijraam (nr.23) dus veel licht. Uitzicht op zee. Perfect! We hebben genoten!

• 6Antoinet30-08-2008

Tegenvaller

Tegenvaller dit hotel. Ligt aan een zeer drukke doorgaande weg. Zwembad ligt hier ong 50m naast. Personeel niet vriendelijk ( misschien omdat het eind van het seizoen is ).Kamers klein en donker, maar wel schoon. Hotel dos mares daarentegen, waarvan je van de faciliteiten gebruik mag maken, is super. Ligt direct aan het strand, ver genoeg van de doorgaande weg dat je deze niet hoort. Vriendelijk personeel en een goed restaurant.

• 9jan en petra11-08-2008

Tres Mares juli 2008

Lounge-hotel, erg relaxed hippie-sfeertje. Personeel is erg vriendelijk; geen moeite is teveel. Je kunt als gast van dit hotel ook gebruik maken van alle faciliteiten van Dos Mares, dat aan dezelfde weg ligt en van dezelfde eigenaar is. Kamers zijn wat klein en donker met weinig kastruimte, geen koelkastje, maar wel schoon. Hotel zelf heeft prachtige tuin met zwembad en overal lig- en loungebedden of leuke zitjes. Hotels langs deze weg trekken vooral kite-surfers vanwege de wind; ziet er spectaculair uit. Geen massa-toerisme, alleen druk op de stranden in het weekend. Tarifa zelf is ook een leuk stadje. Eten in het hotel was wat minder, maar naastgelegen restaurant was een goed alternatief.

• 8El31-07-2007

Super fijn chill-hotel vlak aan de zee. Een echte aanrader!!

• 9Marianne Post14-03-2007

Een relaxed hotel direct aan zee. Mogelijkheid tot les in kitesurf/windsurf direct op het terrein. Daar er langs de weg waar dit hotel zijn ingang heeft meerdere hotels liggen, is er geen gebrek aan variatie van restaurants( hotel ligt circa 7 autominuten van Tarifa town ) Dus je hebt wel een auto nodig om naar dit hotel te gaan,

• 7noor22-09-2006

Wij hebben een prima tijd gehad in Tres Mares. Zwembad en grote tuin met hangmatten zijn erg relaxed. Personeel is servicegericht. Het is echter wel de moeite waard om vooraf even met ze te bellen of de boeking goed doorgekomen is. Dat was bij ons niet het geval. We arriveerden er midden in de nacht, toen men niets van onze komst afwist en het hotel vol zat. Uiteindelijk is het allemaal prima opgelost, maar dit was niet het allerbeste begin van onze vakantie. Ontbijt en lunch zijn prima in Tres Mares, over het diner waren wij niet echt te spreken. Voor dat geld kun je veel beter krijgen in Tarifa.

Hotel Tres Mares info

Veilig betalen met