Camping Torre de la Penastersterster

Meer camping info

5 reviews over Camping Torre de la Pena

• 6Christiaan20-07-2016

Bij gebrek aan beter

Wij zijn hier onlangs met 3 personen wezen kamperen. Met harde wind s'nachts goed te doen maar zordra geen wind brand je de tent uit. We stonden uphill (zuurstof fles nodig als je lopend boven was zo ongeveer) met onze tent waren goedkoopste plekken, drama harde ondergrond, zat ook geen stroom bij hoefden enkel 20€ borg te betalen (dachten we) voor een haspeltje achteraf kosten 4€ per dag. Voor de rest wel leuke 30% korting bij het restaurant beneden, voor drinken prima maar eten was niet te banken (oude stad Tarifa eet Je overigens wel heel goed), de engelse taalbeheersing was door medewerkers ver te zoeken. Met gebaren kwamen we wel een heel end. Voor de rest was het wel oke

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Art08-05-2016

Mooie en schone huisjes

Wij zaten in een chalet, beviel ons erg goed Aan het strand veel mogelijkheden voor watersport Het restaurant van de camoing beviel ons minder. Je krijgt 30% korting als je op de camping zit maar liever hadden wat meer betaald en in een beter restaurant gegeten. Wel vriendelijke bediening

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8krako13-05-2014

Heerlijke camping met uitzicht

Deze camping bezoeken we na 10 jaar wederom en ik begrijp nu waarom we weer teruggegaan zijn. Het is heerlijk hier. Staan bovenin met prachtig uitzicht. Geen Nederlanders, omdat die op Acsi en anwb kortingcampings staan. De tuin wordt keurig onderhouden zo ook het sanitair. Schoon zwembad. Je betaalt hier in het voorseizoen 23 euro.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 9akrikken11-08-2012

Prachtige camping

Rustig gelegen aan de kustweg. Camping bestaat uit 2 delen, laag gelegen direct aan zee, met mogelijkheden voor de surfer. en het hoger gedeelte (overzijde van de weg). Wij hebben gestaan op het hoger gelegen gedeelte, dit is een terrassencamping met ruime plaatsen en prachtig uitzicht over de Straat van Gibraltar. Alles wordt keurig netjes onderhouden (tuinman, bladveger etc). De staat van het sanitair is keurig netjes en wordt regelmatig gereinigd. Kortiom een camping waar wij zeker nogmaals terugkeren. (alleen de afstand van Nederland is wat ver (ca. 2600 KM)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012