Camping Tarifa

5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tarifa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping Tarifa in het Nederlands

Totaal niet geschikt voor caravans

Merie
28-4-2013

Dit is een camping voor tenten. Caravans kunnen haast niet op de plek komen ivm bomen, struiken en muurtjes.

En als je weer vetrekt moet je een paar keer afkoppelen want je kan geen bocht nemen daar, zo smal en ontoegankelijk.

Nooit weer.

En met regen loopt je hele plek vol water, dan drijft het grondkleed rond.

Zeer slechte afwatering.

Tarifa

bartkr
22-8-2012

Redelijk grote camping met een hoor gehalte aan campers/carravans. In het week-end erg druk en lawaaiig door tentgangers, daarna weer OK.

Volledig beschaduwd, grote standplaatsen. Strand 5 min. lopen echer veel zeewierprit. Veel vliegen en 's nachts veel bijterige muggen. Mooi zwembad. Tarifa leuk om te bezoeken. (kite) Surfen in de buurt.

Drie personen, tent, auto, electra en grote standplaats: e 43,-

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tarifa in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tarifa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.