Camping Rio Jara

Camping Rio Jara
7,1

4 reviews over Camping Rio Jara in het Nederlands

Camping is goed onderhouden ( staanplaatsen), maar is veel te duur voor wat geboden wordt.

Geen zwembad, ,alleen WIFi tot 20m van receptie, sanitair verouderd! geen wcpapier, geen zeep, geen wcborstel!!!

Wij betaalden 4 personen + 2 kleine tenten 51 euro p nacht!!

echte surfcamping

Marco
18-10-2009

Camping ligt net buiten Tarifa. Simpel, goedkoop, netjes en schoon. Zet wel je tent in de luwte want het kan er giga hard waaien. Regelmatig windkracht 9en meer meegemaakt.

Superrelaxed tegen lage prijs

27-7-2009

Eenvoudige camping, wel netjes. Net even buiten het plaatsje Tarifa. Een echte surfcamping. De camping heeft een kleine campwinkel, gerund door hele aardige mensen (ze spreken echter alleen maar Spaans).

In de buurt van de camping een aantal echte Spaanse eetgelegenheden. Voor het echte werk moet je naar Tarifa zelf

2008

... in een woord: wow!!!

ze zijn echt heel superr aardig, kindvriendelijk top! eten altijd wat ander echt super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rio Jara in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rio Jara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.