Appartement Molino el Mastral

8Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Tarifa

Op vakantie geweest naar Molino el Mastral?

8Fantastisch

• 7.4Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Molino el Mastral voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Molino el Mastral

• 9Ton en Marjolein23-03-2015

Prachtige locatie

Appartement Molino el Mastral is een prachtige plek als je niet van drukte houdt en het gezellig vindt om dieren (zoals paarden, koeien, honden en katten) buiten om je heen te hebben. Toen door slecht weer de electriciteit uitviel, werd er snel en goed geholpen om ons appartementje weer van stroom te voorzien. De mensen zijn daar lief en aardig. Het uitzicht alsook de omgeving is prachtig groen. Bij de receptie heb je gratis Wifi.

Gereisd met partner in maart 2015

• 9Jasmijn19-11-2014

Prima plek, lekker rustig

We zijn helemaal tot rust gekomen bij Molino el Mastral. Schattige, sfeervolle witte huisjes met een fijn zwembad. We hebben een paar dagen van de rust genoten en daarna hebben we Tarifa nog bezocht, fietsen gehuurd en paard gereden. Een prima plek om te verblijven.

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Pauline24-11-2013

Heerlijk appartement in een mooie omgeving

Wij zaten in een van de grotere appartementen met eigen tuin en hangmat buiten. Het complex ligt schitterend, auto is wel een must . Het appartement had 2 slaapkamers, badkamer, keuken en woonkamer. Buiten jammergenoeg een picknicktafel en geen tuinset, maar wel een hangmat en zwembad voor de deur. Jammergenoeg de eerste week wel lang op schone handdoeken moeten wachten. Prima plek voor mensen die ruimte en rust zoeken. Strand ligt op 15 minuten lopen, maar is erg winderig.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 4Freddo03-05-2013

Jammer, niet voor herhaling vatbaar.

Wij zaten in het laatste van de vier geschakelde appartementjes. Knus... Is te veel credit, het is gewoon heel klein. Het slaapbankje zit goed maar verder is het spartaans ingericht. De appartementen zijn erg gehorig en je hoort de toilet- en overige badkamergeluiden van de buren. Privacy op het terras heb je ook niet want daar is geen ruimte voor. Ligstoelen ontbreken dus je moet buiten op de picknickbank zitten. De paardenstal is ca 10 m van het eerste appartement verwijderd en 25 m van ons appartement. Best dichtbij dus. Geen probleem waarschijnlijk als je van paarden houdt. Wij gaan hier niet weer heen. Strand is ca 15 m lopen over de berg. Meestal harde wind dus als niet gaat surfen wordt je daar gezandstraald. Tarifa is een leuk stadje met een relaxte sfeer. Tapasbar Frances en cafi Diez zijn echte aanraders.

Gereisd met partner in maart 2013

Appartement Molino el Mastral info