Hotel Misiana

Kleine hotelsWeer vandaag19°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Misiana voor je op een rij gezet:

Laatste review

Misiana is een erg leuk en vooral hip hotel in het hartje van Tarifa. Het ligt in de hoodstraat van het oude centrum en daardoor is alles op loopafstand te bereiken.

De kamers zijn erg trendy, bijvoorbeeld helemaal lila kamers met zilveren bedden etc.

Het ontbijt is beneden in de ruimte die s'nachts dient als lounge bar. Het ontbijt is perfect verzorgd en de ambiance van de ruimte is echt super!

Indien je een kamer wilt boeken dien je op tijd te reserveren aangezien dit leuke, hippe hotel snel is volgeboekt!

De prijs van het hotel is aan de hoge kant voor spaanse begrippen, 110,- per nacht(voor 2 pers) maar het biedt absoluut unieks door de centrale ligging en het hippe decor.

Het personeel kan best een cursus engels gebruiken, echter zijn ze erg vriendelijk en proberen je overal mee te helpen.

Kenmerken
Jacuzzi op kamer
Huisdieren toegestaan
Airco
Kinderopvang

1 review over Hotel Misiana in het Nederlands

2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Misiana in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Misiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.