Hotel La Torre

Hotel La Torre

We hebben een aantal aanbieders voor La Torre voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Torre in het Nederlands

Een absolute aanrader!

Anne-Marie en Ralph
13-8-2011

Een klein maar heel mooi en gezellig ingericht hotel. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima, het diner is ongelooflijk goed. Het hotel ligt aan de doorgaande weg N-340 wat aan de ene kant erg makkelijk is qua bereikbaarheid, maar aan de andere kant wat lawaai kan opleveren door het drukke verkeer.

Het hotel is zeker een aanrader!

vriendelijk hotel

Joke
12-4-2011

it hotel ziet er aan de buitenkant wat vreemd uit, binnen zijn de kamers prima, de badkamer was erg ruim.Personeel bijzonder vriendelijk en het ontbijt en diner waren erg goed en uitgebreid. Zeker een aanrader als je niet IN Tarifa wilt verblijven. met de auto ben je in 5 minuten in de stad. Het hotel ligt aan een doorgaande weg maar 's nachts was het rustig. Aan de overkant van de weg is een paadje naar een strandje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Torre in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Torre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Torre scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.