Aparthotel Koala Tarifa

1 review over Aparthotel Koala Tarifa in het Nederlands

Echt een top appartementencomplex

Niek
16-8-2009

Dit jaar een week in Tarifa geweest om te kite surfen en dit appartementen complex is super.

Grote kamers, prettige ligging (centrum). Wil je kiten dan moet je 10 minuten naar het strand rijden, maar je zit midden in het dorp en hebt alles bij de hand.

Heerlijke plek, zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Koala Tarifa in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Koala Tarifa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.