Appartement Guesthouse Dar Cilla

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag22°17°
Appartement Guesthouse Dar Cilla
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse Dar Cilla voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Guesthouse Dar Cilla in het Nederlands

Wonderschoon uitzicht vanaf het grote dakterras, fijne kamers, compleet ingericht. Nederlandse bedrijfsvoering. Zeer uitgebreide uitleg van de omgeving door Martine.

Gereisd Met partner in Wed May 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sprookjesachtig en fantastisch

sientje1506
25-7-2013

Deze prachtige "Dar" een huis met fantastische apartementen gebouwd rond een grote patio en binnentuin en een enorm dakterras uitkijkend op de Middellandse Zee en slechts 15 km van Tanger is geweldig. Aan alles is gedacht, van de badjassen tot de heerlijke olijfzeep, stijlvol, zeer smaakvol ingerichte appartementen. Prijskwaliteit is meer dan goed te noemen, wij kunnen geen enkel minpunt bedenken. De eigenaresse Zoe en haar rechterhand Martine weten wat gastvrijheid is. Wij komen graag een keer terug.

Gereisd Met partner in juli 2013

Sfeer vol prachtig guesthouse.

Jan van Empel
10-10-2012

We zijn in september 2012 in het prachtige gastvrije sfeervolle Dar Cilla geweest met een fantastisch dakterras. Onze gastvrouw was uiterst vriendelijk en erg behulpzaam kortom het was geweldig. Toos en Jan uit Cromvoirt

Gereisd Met partner in januari 2012

Fantastische plek op unieke locatie

HANNEKE VAN HOOFF
13-7-2012

Dar Cilla is in traditioneel Marokkaanse stijl gebouwd appartementencomplex gebouwd in de stadsmuur van Tarifa. Na een warm ontvangst door Martina werden wij naar ons appartement gebracht. Een heel sfeervol, mooi appartement helemaal in Marokkaanse sferen, waarin aan alles is gedacht. Bij een glas wijn op het dakterras kunnen Matina en Zoe je de beste tips geven over wat er te doen is in de wijde omgeving. Wij hebben veel gereisd maar het uitzicht vanaf het dakterras over de straat van Gibraltar naar de marokkaanse kust, is fenomenaal! Ook ons tochtje naar de overkant, marokko, was werkelijk geweldig. Goede gids, de Souk bezocht, in klein restaurantje gegeten en door onze gids weer op tijd bij de boot afgeleverd zodat we 35 min later weer op Spaanse grond stonden. Onvergetelijk!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guesthouse Dar Cilla in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guesthouse Dar Cilla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.