Hostel El Asturiano

HostelKleine hotelsWeer vandaag26°22°
Hostel El Asturiano

2 reviews over Hostel El Asturiano in het Nederlands

Bijzonder hotel in de stadsmuur

Annemarie
18-6-2012

Dit bijzondere hotel is gevestigd in de stadsmuur. Dat kun je nog zien aan de oude stenen muur in je kamer. Het is kleinschalig, beneden is een kleine bar waar 's ochtends ook het ontbijt is, dit is erg basic (tostadas) en kost 4 euro pp. Het is mooi aangelegd qua decoratie in de algemene ruimtes. Het centrum ligt op loopafstand, kamer 105 had zeezicht. Er is goede wifi ontvangst en je hebt een eigen instelbare airco. Minder: de muffe luchtjes in de kamer en de nare luchtjes in de badkamer. Ik meen dat het 55 euro per nacht kostte.

2008

El Asturiano is een hostal met prachtig gedecoreerde kamers, ideaal gelegen in Tarifa (nabij het strand en grenzend aan het oude stadsgedeelte) en gerund door een zeer vriendelijke broer & zus en diens vader. Onze 2-persoons kamer (nr 105) had zelfs uitzicht op zee en de rotsige kust van Afrika, prachtig! Qua prijs valt het met name in het laagseizoen erg mee: wij betaalden 60 euro per nacht voor 2 personen. Aanvankelijk wilden we 1 week verblijven en de 2e week elders aan de kust vertoeven, maar omdat Tarifa en dit hostal ons zo bevielen, zijn we de 2e week ook gebleven. Als we weer eens naar Tarifa gaan, nemen we zonder twijfelen weer hostal El Asturiano!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel El Asturiano in Tarifa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel El Asturiano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.