Tijdelijk €25 aanbetaling

8FantastischScore uit 9 reviews
  • 8Waardering

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Dos Mares voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Dos Mares

• 10heer van Neerijnen18-09-2012

Mooi

Goed hotel, lekker aan het strand ....................................................

• 7Angelique07-06-2009

mooie romatische plek

Hotel Dos Mares is een romatische plek direkt aan het strand gelegen. Ondanks het feit dat het hotel hoegenaamd leeg was kregen we een kamer/bungalow op de achterste rij (direkt aan de drukke weg)zonder zeezicht. Bij aankomst in het donker kregen we bij de receptie een sleutel en een vage omschrijving(dat gele huisje) van waar ongeveer het huisje moest zijn.(In het donker kan je geen kleuren zien en er stonden geen nummers op de huisjes)Na een kwartier zoeken gaven we het op,gingen terug naar de receptie en de receptioniste ging zuchtend een stukje met ons mee. Het ontbijt bleek zeer uitgebreid wanneer er spaanse gasten waren maar anders was het een stuk minder uitgebreid. De service was dus niet geweldig maar de plek zeker wel! Ook het plaatsje Tarifa is heel aardig(jammer genoeg wordt er veel hoogbouw bijgebouwd) en dankzij onze huurauto zijn we ook regelmatig naar Cadiz geweest. Een prachtige plaats!

• 9moniek07-09-2008

...

echt heel mooi hotel met kleine bungalowtjes aan brede strand van tarifa..leuk ingericht, en ontbijten op grasveld aan strand is echt erg mooi! ligt inderdaad stukje van centrum af, maar met auto sta je er zo en ligt wel op goede locatie voor kitesurfen!!! bedjes op strand zouden inderdaad prettig zijn en ook erg jammer dat er geen koelkast in bungalows is waardoor je dus alles veel te duur bij bar moet kopen.. verder wel echte aanrader! Strand erg mooi en ook centrum van Tarifa gezellig, met veel leuke restaurantjes en barretjes..

• 8jose lacalle marquez14-07-2008

magnifico lugar para relajarse

Es un lugar relajante muy cerca de magnificos sitios, pero a la vez esta como muy alejado de todo, donde te sientes muy identificado con la naturaleza.Estas en Europa pero estas viendo africa, estas en la playa y a la vez en unos pinares, puedes hacer cualquier tipo de deporte sobre todo aquel relacionado con el viento

• 7Dekker27-06-2008

Omdat wij van een rustige zonsvakantie uitgingen hadden we niet van Hotel Dos Mares verwacht dat het eigenlijk een "familiehotel" zou zijn. Heel veel kinderen die eigenlijk niet voldoende afleiding kregen doordat de locatie er eenmaal niet echt voor geschikt is. Rustig een boek lezen aan het zwembad zat er dus niet in, evenals 's avonds van een maaltijd in het restaurant genieten. Teleurstellend waren de prijzen van de drankjes en het eten, zeer hoog voor de middelmatige kwaliteit (van het eten). De ligging was zeer goed, aan het strand en de bungalows, hoewel klein, netjes verzorgd en niets op aan te merken (behalve het feit dat je geen koelkast hebt waardoor je alles in de bar moet kopen).

• 7Suzanne20-06-2008

Hotel Dos Mares is erg mooi gelegen direct aan het brede witte zandstrand van Tarifa. Onze kamer was eenvoudig en goed schoon. Helaas heeft het hotel geen ligbedjes op het strand en met de wind in Tarifa zou dat best een goede service zijn. Het hotel vrij afgelegen en beschikken de kamers niet over een koelkast waardoor de bezoekers in principe op het aanbod van de hotel bar/het restaurant aangewezen zijn. Drankjes zijn (te) duur en het eten in het restaurant is (te) duur en ook niet echt lekker.

• 8De backer Ingrid11-02-2008

Prachtige vakantie gehad! Stralend weer, terras tot op het strand, mooie kamers, zeer netjes. Het ontbijt varieerde van zeer lekker en volledig tot onvoldoende. Dat was het enige vervelende: geen constante service of aanvoer van het eten, soms eieren soms niet, 2 avonden dezelfde maaltijd bestellen gaf iets zeer verschillend op het bord...

• 8Marianne01-08-2007

Wij zijn naar het tegenvallende Casablanco hotel in Tarifa town, direct naar Dos Mares gegaan. Fantastische ligging direct aan strand, met eigen kitesurf school. Wij hadden de suite geboekt ( echt een aanrader, met seperate moorsche woonkamer.

• 8Peter29-05-2007

erg leuk hotel aan het strand. De bungalows zijn klein maar zeer goed verzorgt.

Hotel Dos Mares info

• Adresgegevens