Hotel Silken Al-Andalus Palace

6.3Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Sevilla

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Silken Al-Andalus Palace voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

83 reviews over Hotel Silken Al-Andalus Palace

• 2019
    3Gert S25-10-2019

Het ontbijt was best aardig maar kost wel dik 1200

Je betaald meer dan 1200 euro voor een weekje met ontbijt en dan blijkt het zwembad dicht te zijn terwijl het de laatste dagen 26 to 27 graden was. En voor dat geld verwacht je wel een late uitcheck te krijgen ipv 12.00 uur 14.00 uur maar nee hoor. Op de koop toe krijg je een kamer boven de uitgang met rokende mensen hieronder en stinkende luide bussen. Oh ja, alleen al het inchecken duurde meer dan een half uur terwijl er 2 personen voor mij stonden. Bij elkaar dus nog langer. Dit is zeker geen 4 * hotel waar je continu rijen tot buiten voor het hotel ziet staan. Een dikke onvoldoende voor deze fabriekshal. Verder vindt ik het onbehoorlijk als personeel in het Spaans deze kwestie stiekem staan te bespreken. GS

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 29-10-2019

Dear Customer, We thank you for choosing us during your stay at Seville and for sharing your experience. We appreciate your suggestions and we will share it to our team to try to improve as much as possible, as your opinion is very important for us and helps us in our purpose of continuous improvement. Thanks again. We hope to welcome you back on your next trip to Seville. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 2018
    9Jantje14-10-2018

Top vakantie met mijn dochter gehad.

Prachtig hotel. Koop een pasje waar je geld op zet voor de bus. Dan kost het per rit 0,69. Je kan met meerdere mensen op 1 kaart. Ik vond Sevilla een prachtige stad, we zijn 3 dagen geweest en is genoeg om te zien. Tip koop je kaartjes voor kasteel via internet scheelt je 1.5 uur in de rij te staan. Is de moeite waard. Ik kom zeker nog een x terug.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 23-10-2018

Dear Costumer, Thank you for choosing us on your recent stay at Seville and for sharing your opinion. We are glad to know you gave such a positive note of your stay and our location, as it certainly you can get to the city center in a few minutes, thanks to the bus stop next to the hotel, while enjoying the views, such as beautiful buildings and parks around. We hope to welcome you again soon, in order to offer you our best services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Ton van de Ven12-10-2018

100 % waar voor je geld.

Prima hotel, van alle gemakken voorzien.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 16-10-2018

Dear Customer, From all the Hotel Silken Al-Andalus Palace team, we appreciate your great rating and for sharing it to other travelers. For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Leon Pennings11-09-2018

Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, kamer en hotel waren echt mooi schoon! Fijn zwembad met veel ruimte eromheen. En vriendelijk personeel.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 17-09-2018

Dear guest; In the first place, we would like to thank you for choosing our Hotel for your stay in this beautiful city, and for sharing your opinion to other travelers. We are very pleased to know your positive mentions about our breakfast buffet, our wonderful pool, the garden, or the Pool Bar, where you can enjoy its exquisite cuisine and delicious cocktails. We hope you come back in your next travel to Seville, and go beyond your expectations. Until then, our best regards Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met partner in september 2018

• 7Jan15-01-2018

Sjiek hotel voor een betaalbare prijs

Groot hotel, gelegen in een buitenwijk van Sevilla, naast het stadion van Real Betis. Er is een bushalte naast het hotel, maar je kunt ook lopend naar het centrum. Gewoon de kaarsrechte weg volgen, het is een uurtje wandelen. Lekkere bedden, redelijk grote en schone kamer die elke dag wordt schoongemaakt. Elke dag ook nieuwe toiletartikelen en handdoeken. Minpuntje: vlekken op de kussens en remsporen in het verzegelde toilet op de dag van aankomst.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 17-01-2018

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

8Angela18-08-2017

Goed hotel voor goede prijs

Hotel heeft een moderne fabriekachtige uitstraling. Kamer is netjes, bedden groot maar hard. Badkamer schoon. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijtbuffet super met erg veel keuze. Geen lange rijen, genoeg vrije tafeltjes . Je kunt lekker buiten zitten als je in de rechtse ontbijtzaal kunt zitten. ( dit is eigenlijk niet de officiële ontbijtruimte maar bij drukte kun je hier naartoe).Zwembad groot genoeg. Voldoende ligbedden de hele dag door. Taxi naar vliegveld kun je het beste via de receptie reserveren (25 euro)via de toeristeninfo nl 35 euro. Er staan trouwens altijd taxi's bij het hotel maar moet je heel vroeg vertrekken kun je beter reserveren. Hotel ligt enkele km buiten het centrum maar in 20 min ben je met de bus (lijn 3) voor 1,40 euro in het centrum. Je vindt de bus als je het hotel uitgaat links en dan 1ste straat rechts (avenida de Holanda) Ben hier 4 nachten verbleven met dochter van 11 en is ons beiden goed bevallen.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 28-08-2017

Dear guest, First of all we would like to thank you for choosing our hotel for your stay in this beautiful city and for sharing your opinion with other travelers. We are pleased to know you have enjoyed the comfort of our rooms, as well as the extension and variety of our breakfast buffet. We really hope to welcome you back soon, with our best attention. Best regards, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 6Shana Huysmans27-06-2017

Back to basic

Verouderd langs buiten en binnen. Kamers wel in orde, elke dag propere handdoeken, maar veel lawaai van op de gang en andere kamers. Prijzen mini-bar belachelijk duur, je kan beter naar een winkeltje in de buurt gaan. Personeel vriendelijk, omdat het moet. Zwembad veel te klein voor het volk dat er is. Wel handdoek + flesje water aan het zwembad voor €1. Ontbijt wel wat keuze, maar niet proper, vuile vloer, tafels en bestek. Met de bus wel snel in het centrum voor €1,40 pp. Fietsenverhuur duur en geen deftige fietsen. Slecht Engels van personeel, moeilijk om conversatie te voeren.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 28-06-2017

Dear guest, We would like to thank you for choosing our hotel for your recent stay in Seville and for taking your precious time to share your opinion. We are very sorry that your stay in our hotel didn´t beat your expectations and we take your comments as an opportunity to improve as much as possible. We will transmit your opinion to our team to try to get that improvement. We hope you give us one more chance in your next travel to Seville. Until then, our best regards Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Theo24-06-2017

Prima verblijf. Groot hotel . Mooie kamers.

Afstand tot stad ong 3 km. Met de bus (nr 3 of 34 )om de hoek goed te doen. Kamer prima . Badkamervoorziening en aanvullingen per dag prima. 3 maal per week nieuwe lakens. Elke dag nieuw handdoeken. Goed ontbijt. Heerlijk zwembad. Badlaken voor zwembad te huur voor 1 euro . ( tevens krijg je een flesje water 330cc) touristenservice in het hotel aanwezig.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 27-06-2017

Dear Customer, From all the Hotel Silken Al-Andalus Palace team, we appreciate your great rating and for sharing it to other travelers. For us it is a pride to know that you have enjoyed a unique experience during your stay, as we work every day to offer the highest quality in our services in order to achieve our customers full satisfaction. We hope to welcome you soon, so we can offer you the best of our services and hospitality. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met partner in juni 2017

• 6rtvd14-05-2017

Houdt niet over

Plus: Met de bus (lijn 3 of lijn 34) ben je voor €1,40 in een kwartiertje in de stad. De bushalte is links vrijwel voor het hotel. Prima parkeergarage onder het hotel (€14 per dag). Min: Matig, massaal hotel. Heeft langzamerhand wat onderhoud nodig. Voor het gebruik van het kluisje moet je €3 per dag betalen. Nog nooit zoiets meegemaakt. De airco wordt ’s nachts centraal afgezet. Douchen in de badkuip (dat is op zich niet erg), maar er slechts een kort afscheidingswandje zodat de hele badkamer drijfnat wordt. Het hotel is 2,5 km van het centrum (maar dat wisten we van te voren). Het ontbijt is voor een 4 sterren hotel aan de magere kant. Alles is er wel, maar van zeer matige kwaliteit. De kok verprutst alles (gekookte eieren blauw van binnen, gebakken eieren extreem vet, roerei helemaal uitgedroogd). Zeg je dat tegen de serveerster, dan zegt ze: ik heb die eieren niet gekookt. En dan staat die kok ook voortdurend de enigszins verkleurde bovenkant van het beleg om te draaien cq. door te roeren. De kok moeten ze ontslaan.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 17-05-2017

Dear Customer, First of all, we would like to thank you for choosing us on your recent stay at Seville and for sharing your opinion, as it is very important to us due it give us the opportunity to try to improve as much as possible. We regret not having reach your expectations, we hope you could give us a new opportunity to show you our best services. Until then, receive our best regards. Sincerely, Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Barbara van Dam19-04-2017

Mooi groot hotel met zwembad

Het ligt een stukje buiten het centrum. Maar heeft wel veel ruimte eromheen met terras en zwembad. Makkelijk met de bushalte om de hoek naar het centrum van sevilla.

Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department, Guest Relations Department, 21-04-2017

Dear Customer, On behalf of all of the Hotel Silken Al-Andalus Palace staff, we thank you for such an excellent opinion. We are happy to know that we have fulfill your expectations and that you have felt so well taken care of. All the staff will be glad to welcome you again on your next trip to this beautiful city. Until then, receive our best regards. Sincerely Mª Carmen Rodríguez A. Guest Relations Department

Gereisd met partner in december 2016

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald