Hotel Sevilla Palmera

We hebben een aantal aanbieders voor Sevilla Palmera voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sevilla Palmera in het Nederlands

mooi modern hotel

d.w.dorsman
26-1-2016

Hotel Sevilla Palmera is een mooi modern hotel met ruime lichte kamers en mooie badkamers. Het is er zeer schoon en netjes en van alle gemakken voorzien. Het ligt in het zuidelijke deel van Sevilla en goed aan te rijden. Vanaf het hotel kun je lopend gemakkelijk het centrum van Sevilla bezoeken.

Gereisd Met vrienden in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sevilla Palmera in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sevilla Palmera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.