Hostel Sevilla Inn Backpackers

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag25°17°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sevilla Inn Backpackers voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Sevilla Inn Backpackers in het Nederlands

Met vrienden

Never nooit meer!

ian_mike_4
14-6-2015

Nog nooit zo'n slecht hostel meegemaakt. Bedden kapot, lekkage in de kamer, ongedierte op de kamer, geen goed eten en ga zo maar door! Voor dit geld kan je beter een ander hostel zoeken en deze mijden! Omgeving wel erg mooi, het ligt dan wel weer op een super locatie/

Leuk hostel met super dakterras

xoinx11
14-9-2010

Leuk hostel met super (groot) dakterras, heerlijk om op te zonnen of om 's avonds een drankje op te drinken. Kamers zijn wat aan de grote kant (8 persoons), maar het hostel heeft vast ook kleinere kamers. Toiletten en douches zijn in dezelfde ruimte, wat onhandig kan zijn omdat iemand die staat te douchen dus ook het toilet bezet houdt en vice versa. Verder een prima centrale ligging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Sevilla Inn Backpackers in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Sevilla Inn Backpackers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.