Hotel Sevilla Center

Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Sevilla Center

• 2019
    8J.A.M. Hermans24-06-2019

Sevilla zeker een bezoek waardig

Hotel doet een beetje luxe aan maar er is geen poespas, je voelt je er prettig en gewoon. Kamer (210) ziet er verzorgt uit, geen openslaande ramen en alles erop en erin. bad is aan de hoge kant en als ouderen moet je moeite doen om erin te komen. Restaurant boven s'avonds niet open maar de bar beneden biedt uitkomst genoeg. Hotel ligt redelijk bij centrum met een 10 ritten kaart, te koop in o.a. boekstalletjes voor 7 euro, kom je in de stad binnen 15 min. (incl. stukje lopen naar tramhalte) Zwembad en terras ziet er aardig en netjes uit. Hotel is verder zeker aan te bevelen. Ontbijt is zoals in andere 4 sterren hotels. Kant van de winkels is ook de moeite waard en loop dan ook daar een stukje anders dan alleen maar winkels kijken. Prijzen zijn zeer redelijk voor koffie, eten en drinken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Femke Houtvast16-11-2018

Geweldig fantastisch voor altijd!

Dit hotel was echt geweldig! Een heerlijk zwembad erbij en een restaurant waar je uitzicht hebt over Sevilla. Iets wat niet te missen is!!! Ook Kun je lopen naar het centrum, beter Kun je niet liggen in dit hotel. Ook het bed was lekker groot!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Rineketineke31-07-2017

Heerlijk!

Het hotel lag iets buiten het centrum. In 15 minuten lopen zat je midden in het centrum. Het is een prachtig hotel met vriendelijk personeel. Mooie ruime kamers met douche, wc, bad en bidet. Wij waren er in februari. Dat was heerlijk: even weg uit de wintermaanden en genieten van een temperatuur van circa 18-20 graden. En overal sinaasappeltjes op straat! Enig minpuntje aan de kamer vonden wij dat de airco in februari niet werkt: de kamer was aan de warme kant.

Gereisd met partner in februari 2017

• 9Jeroen18-09-2016

Schoon en net hotel met verkoelend zwembad!

Het zwembad was hartstikke lekker, vooral omdat wij er in augustus waren waarin het eigenlijk te heet is voor een stedentrip. Dit hotel was super in die periode, want 's morgens gingen we de stad verkennen en op het heetst van de dag konden we een duik nemen in het zwembad. Was wel zo'n 15 minuten lopen naar het echte centrum met tapas restaurants.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9adchr26-06-2014

Zeer net en mooi hotel. Prima plek

Vierdaagse reis Sevilla gedaan. Hotel ligt op 15-20 min. lopen van een centrum. Voor een beetje wandelaar geen probleem. Sevilla heeft meerdere pleinen cq centra om te winkelen of te eten of drinken. Nette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijtbuffet is goed verzorgd en ruime keuze.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8suzanneclarijs03-08-2013

Prima hotel, wel ver lopen naar centrum

Erg fijn hotel, met een heerlijk ontbijt. We hebben wel 1x moeten wachten op een tafeltje. Het hotel was net wat ver om te lopen naar het centrum, iedere keer 20 min. lopen ben je snel za met hoge temperaturen.. We hebben later ook gebruik gemaakt van de tram, het kostte €1,40 voor een enkeltje. Er is ook een zwembad aanwezig, erg lekker om na het bezichtigen een duik te nemen, nadeel is wel dat er weinig bedjes zijn.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9astevens23-05-2013

mooi hotel met ruime kamer

Erg verzorgd. Vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim(genoeg). Wij vonden de afstand tussen het hotel en het centrum goed te doen. 10 minuten. restaurant in het hotel is goed, maar is erg formeel en klein.

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Veronique05-12-2012

Wauw, wauw, wauw

Echt, wauw! Ik ben hier samen met een vriendin voor een werkstuk voor school 3 dagen geweest. 1 december 2012 aangekomen, en 4 december vroeg in de ochtend weer vertrokken. Echt een keurig hotel. Service was uitstekend, er was maar íets en ze regelden het voor ons. Zuiver en net hotel. Wij hebben eenmaal roomservice besteld, en dit was ongeloofelijk lekker voor een goede prijs. De ligging was ook goed. Het was echter wel iets langer dan 15 minuten naar het centrum lopen, het was namelijk 20-25 minuten. Maar dit was gewoon te doen. Bushalte voor naar het station was dichtbij. 1 bus vanuit het station reed naar Sevilla centrum, dus alles was duidelijk. Een prachtig centrum en een gezellige stad. Ik kom er zeker nog een keer terug, en dit is echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in december 2012

• 8Ilja30-09-2012

Super hotel voor stedentrip

Vier fijne nachten hebben we in Sevilla Center mogen verblijven. Het is een heerlijk (beetje zakelijk) hotel met veel faciliteiten. Een heerlijk buitenbad met verschillende ligbedden, een fitness ruimte, jacuzzi en een sauna. Vanuit het hotel is het een fijn stukje wandelen naar het historische hart van het centrum, eventueel kun je een taxi nemen die altijd voor de deur staan. Wij verbleven in een suite op de 14e etage. Deze had een bubbelbad en een mooi uitzicht vanaf het balkon. Een keer hebben we vanwege zeer slecht weer gegeten in het hotel, en ook dit was zeer lekker. Echt een aanrader als je op zoek bent naar een hotel met buitenbad op loopafstand van het centrum.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Rinus25-03-2012

Uitstekend

Het hotel is gunstig gelegen t.o.v. de bezienswaardigheden, service en kamer waren dik in orde en het ontbijtbuffet fantastisch.

Gereisd met vrienden in maart 2008

1 tip over Hotel Sevilla Center

• adchr, 26-06-2014 Rapporteren

Wel vlak bij bus-/ tramstation. Prima om o.a. een voetbalwedstrijd van FC Sevilla te bezoeken (loopafstand ca 1,3 km).

1 vraag over Hotel Sevilla Center

• Jelamm_1, 13-03-2016 Rapporteren

Naar het hotel

Wat is de makkelijkste van het vliegveld naar dit hotel??

Hotel Sevilla Center info

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen