Hostel Redes

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag35°22°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Redes voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Redes in het Nederlands

2006

Dit hotel was een echte bouwwerf toen wij er waren. De kamers zijn uiterst krap. De badkamer was wel schoon.

Toen we met een creditcard wilden betalen vroegen ze een toeslag van 5%!

BETAAL DIT NIET! Dit is namelijk niet wettelijk!

Heel onvriendelijke nachtreceptionist. Overdag viel het mee.

Er staan een pc met internetaansluiting die je voor een spotprijsje kan gebruiken.

Tot nooit meer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Redes in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Redes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.