Pia Tours

9.6Fenomenaal

• 9Wilma10-11-2014

Moet je zeker doen!

Wij hebben een fietstour gedaan met Angela Huf van Pia Tours. Echt een super leuke manier om de stad een beetje te leren kennen. Je fiets langs alle hoogtepunten in sevilla. Je kunt dan goed inschatten waar je nog een keer langs wil. Het fietsen in Sevilla is goed te doen, er zijn veel goede fietspaden . Dus zeker doen!!!

november 2014

• 10Joop van der Poel12-04-2016

Pia Tours passie voor Sevilla

We zijn in maart, tijdens de Semana Santa, 4 dagen in Sevilla geweest. Na het enthousiaste contact vanuit Nederland hebben de dames Inge, Iris en Angela van Pia Tours de draad in Sevilla verder opgepakt en ons de culturele en culinaire hoogtepunten laten zien. Eerst heeft Inge ons in een rustig tempo rondgeleid door de stad, die zoals goed te merken, haar hart gestolen heeft. Iris heeft ons kennis laten maken met haar passie, de Flamenco. Ze heeft deze zelfs gedemonstreerd. Met Angela hebben we een Tapas-tour gemaakt langs terrasjes waar je zelf niet zo snel komt. Onder het genot van de nodige drankjes en uiteraard tapas heeft ze ons uitgebreid verteld over de achtergronden van de tapascultuur en de geheimen van het Iberisch varken. Wij hebben genoten van de tours en kunnen Pia tours van harte aanbevelen.

Angela - Managing Director Pia Tours Service, Directeur, 19-07-2016

Hola Joop,

Wat een prachtige woorden! Heel erg bedankt.

We hebben jullie met passie en plezier rondgeleid in ons Sevilla. Jullie hebben de mooie highlights d.m.v. wandelen gezien, pure flamenco in een bijzonder locatie en heerlijke diversiteit aan tapas gegeten met achtergrond informatie daarbij. Zo haal je veel uit deze sprankelende en schitterende stad.

Wij hebben alle drie ook van jullie gezelschap genoten, heel veel dank daarvoor. En we zien jullie graag weer terug in onze stad. Er is alleen al qua tapas nog veel te proeven ;-)

Tot ziens, vriendelijke groet, ook van Inge en Iris,

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 10Lizette16-01-2016

Aanrader als je naar Sevilla gaat

Je krijgt door de wandeling met Angela door Sevilla gelijk een goed beeld van de stad. Ze laat je de mooiste plekken zien. Aan te raden is om de wandeling gelijk de 1e dag te doen dan kun je selecteren wat je verder wilt bezichtigen!

Pia Tours en Services (Angela), Directeur, 01-03-2016

Hola Lizette,

Mijn dank voor je top recensie. Ik word helemaal blij wanneer ik mensen mijn liefde voor deze stad heb kunnen laten zien en voelen. Dat is voor mij echt de kroon op mijn werk! Nogmaals dank je wel!

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Vincent17-09-2014

Just do it !

Met Hemelvaart heeft Angela Huf ons gezin al wandelend en fietsend begeleid door de stad. Angela is bijzonder gastvrij en kenner van Sevilla. Je komt op plekken waar je het bestaan niet van wist. Zonder overdrijven: een aanrader !

januari 2014

• 9Onno15-11-2016

Superstad

In oktober waren we op stedentrip naar Sevilla. Wat een leuke stedentrip is dit geweest. De eerste dag een fietstour met Jorinde gemaakt. Een aantal leuke plekken gezien en daarna nog wat tips gekregen voor de rest van de dag. De volgende dag deze plekken nogmaals , maar nu lopend, bezocht. S'avonds Sevilla by Night gelopen , ook weer met Jorinde, en dit was wederom erg leuk en informatief.Omdat we deze activiteiten vooraf geboekt hadden kregen we nog tips en adviezen ( en eventueel hulp) van Angela , deze werden ook zeer op prijs gesteld.

Groet Angela, Managing Director Pia Tours Services, Directeur, 10-05-2017

Hola Onno,

Dank je wel voor jullie feedback en het mooie cijfer! Goed te horen dat jullie van Sevilla hebben genoten en de tours die wij hebben gegeven. Deze geef ik uiteraard ook door aan Jorinde.

We zien jullie graag terug in onze mooie stad. Want er is nog veel meer te beleven hier :-) Jullie weten ons te vinden. Hasta luego!

Groet Angela

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 9Marjon29-10-2018

Aanrader, lekker eten en drinken, prachtige omgevi

We hebben een heerlijke Tapaslunch gehad in Park Maria Louisa. Genoten van het eten en drinken en natuurlijk de ambiance. Hoe heerlijk is het om te lunchen in de zon in een park! Prima verzorgd, heerlijk eten, aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Koos van Melick21-12-2016

Heerlijke tapas tour

We hebben een tapas tour door Sevilla gedaan bij Pia Tours. Jorinde heeft ons rondgeleid en we hebben in 3 restaurantjes lekkere tapas gerechten gegeten met lekkere wijn. Jorinde heeft ons uitgebreid verteld over de cultuur en geschiedenis van Sevilla. Een echte aanrader

Groet Angela, Managing Director Pia Tours Services, Directeur, 10-05-2017

Hola Koos,

Mucas gracias voor jullie beoordeling. Een cijfer om weer trots op te zijn! Ole! Goed te horen dat jullie lekker hebben gegeten tijdens de tapas tour.

Zoals wellicht al gezien, maar er zijn er nog veel meer om te proeven. Dus heel graag tot een volgende (tapas) tour in Sevilla!

Zonnige groet Angela

Gereisd met partner in december 2016

• 9kees van winkelen31-10-2014

Met Angela door Sevilla

Op 18-10-2014 mochten mijn vrouw Rosamunde en ik (Kees) een fietstocht maken met Angela. Dat was een combinatie van deskundigheid, genieten (o.a van bruidsparen en fraai uitgedoste familieleden, want het was zaterdag, trouwdag in Sevilla), deskundige informatie en - wat toch wel bijzonder is- vertrouwelijk persoonlijk contact van beide kanten.Een aanrader! Oh ja, het was op de fiets, gewoon doe, bang zijn is onnodig!

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Inge08-09-2014

Pia Tours Sevilla

Om onze gasten goed te informeren hoe ze een beoordeling kunnen schrijven, testen we de beoordeling bij deze zelf.

Gereisd in september 2014

• 10jaap16-09-2014

WOW!

Als je in één keer heel erg veel wil zien van Sevilla, probeer de tochten van Pia Tours eens. Met de fiets hebben we een hoop gezien in een zeer korte tijd. Hierdoor zijn we in zeer korte tijd enigszins bekend geworden met Sevilla en konden we de rest van de tijd veel beter besteden in de stad.

Ook alle lekkere restaurantjes weten ze te vinden, dus geen frietje met pindasaus, maar heerlijke tapa's! Zo wordt ook de innerlijke mens niet vergeten door Inge en Angela.

Alleen gereisd in januari 2014

10 van de 81 reviews gezien