Pia Tours

9.6Fenomenaal

• 10Jeannette08-10-2019

Fantastisch!!!!

Zijn een week voor ons vertrek in contact gekomen met Angela van Pia tours. Alles was prima geregeld, de taxi bij aankomst luchthaven en vertrek. De tickets voor de boottocht en de avondwandeling met gids edu. Geweldige avond door de stad Sevilla. Edu bedankt voor al je verhalen. En Angela voor alle goede zorgen. De volgende keer weer Pia Tours.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Theo en Rineke03-03-2019

Aanrader

Sevilla een fantastische stad . De trip begon met een tapastour met Angela van pia tours. Heerlijk gegeten, mooie dingen gezien en gezellige uitleg over diverse bezienswaardigheden. Angela regelde ook vervoer van en naar de luchthaven en was voor info altijd bereikbaar. Mooie stedentrip mede dankzij pia tours

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Ronald Stuvel04-11-2018

Heerlijke rondleiding Sevilla met Natan

Een schitterende stad met een leuke en vrolijke Natan als gids. Wat hebben wij heerlijk genoten van deze fietstocht door Sevilla. Met lopen hadden wij dit nooit allemaal kunnen zien. Natan bedankt voor je enthousiaste rondleiding, de mooie plekjes en de gezellige uurtjes. Jammer dat we maar 1 dagje hadden want Sevilla heeft echt een paar dagen nodig om te ontdekken. Sevilla is een heerlijke stad! Wij willen zeker een keer terug!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Marjon29-10-2018

Aanrader, lekker eten en drinken, prachtige omgevi

We hebben een heerlijke Tapaslunch gehad in Park Maria Louisa. Genoten van het eten en drinken en natuurlijk de ambiance. Hoe heerlijk is het om te lunchen in de zon in een park! Prima verzorgd, heerlijk eten, aanrader!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Carla en Ad Brouwer23-09-2018

Zal het zeker zo weer doen

Wij hebben de Tapas tour gedaan Nadat wij een mailtje hadden ontvangen dat hij bij het flamenco monument op ons wacht zijn wij naar hem toegegaan zijn mail sloot hij af met een vriendelijke en vrolijke krullenbol. En dit klopt precies We hebben een geweldige avond gehad en veel over de cultuur van Sevilla te weten gekomen. En heerlijke tapas gegeten en ook hier veel over te weten gekomen. Matan bedankt voor de geweldige avond.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Lucy Meijer28-06-2018

Een absolute aanrader met Pia Tours op pad te gaan

Met Natan onze gids een tapaswandeling gemaakt in Sevilla. Was heel gezellig , de tapas heerlijk en Natan een super spontane leuke gast(heer) De volgende dag wederom met Natan een fietstour door Sevilla langs alle mooie bezienswaardigheden gemaakt. Top!

Gereisd met partner in juni 2018

• 10ilona burger11-05-2018

super organisatie,via watchapp snel contact

we hadden een wandeltocht met gids Matan echt wat een fantastische relaxde lieve gids, de organisatie is ook snel te bereiken! we hadden nog geen wandeling geboekt en 1 dag van te voren via watchapp terplekke in Sevilla geboekt echt top!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Bernadette25-09-2017

Fantastisch mede door de goede organisatie

Echt een gids nemen, geeft je zoveel meer waarde . Goede ervaring met deze organisatie gehad met een hele leuke spontane gids, die zich goed had ingelezen en veel wetenswaardigheden kon delen.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ina04-06-2017

Geweldige schone, groene en cultuurtje stad!!

Goed dat wij met de fiets onder gezellige nederlandse leiding op pad konden om de stad te verkennen. Tip: Geef dat op je bord voor aan dat die mogelijkheid er is!

Angela Huf - Managing Director Pia Tours, Directeur, 07-06-2017

Hola Ina y Frank,

Dank jullie wel voor de review en het prachtige cijfer 9. We hebben van jullie gezelschap genoten en hopen jullie dan ook zeker weer hier te ontmoeten. We kunnen fietsen, wandelen, tapas eten, picknicken, over de rivier varen, etc. Nog heel veel te doen en te beleven.

Dus heel graag tot de volgende keer!

groet Angela

Gereisd met partner in mei 2017

• 9John04-05-2017

Vier prachtige dagen in en rond Sevilla.

Leuke kennismakingstour de eerste dag per fiets door Sevilla. Enthousiaste en kundige begeleiding. Ook de mountainbiketocht in de binnenlanden is een aanrader. Vraagt wel enige conditie.

Groet Angela, Managing Director Pia Tours Services, Directeur, 10-05-2017

Hola John,

Bedankt voor je feedback en mooie cijfer 9! Daar worden we blij van en zijn we trots op. Heel fijn!

Goed te horen dat jullie een leuke eerste kennismaking met Sevilla en omgeving hebben gehad. Dat het maar naar meer mag smaken en we jullie graag weer terug zien in Sevilla. Gezellig!

Groet Angela

Gereisd met partner in februari 2017