Hotel Petit Palace Canalejas

8.7Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Sevilla

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Palace Canalejas voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Petit Palace Canalejas

• 2019
    9Astrid Pothuizen18-05-2019

Prima hotel

Prima hotel, vriendelijk personeel, ontbijt buffet ook prima genoeg keus. Prima ligging alles op loopafstand.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• Oude reviews

8marianne13-03-2017

Leuk hotel, dichtbij het centrum.

Wij zijn netjes en professioneel ontvangen. De kamer en de badkamer waren netjes en schoon. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, wifi is goed en er is een prima kluisje in de kast. De ligging van het hotel is, zoals al velen geschreven hebben, geweldig midden in het centrum. Volop restaurantjes en bars op loopafstand.

Heel jammer dat er geen aandacht is voor het opknappen en schoonmaken van de trappen naar de kelder. De entree naar de ontbijtruimte in de kelder is niet uitnodigend. De trappen zijn vies, kapot en de leuningen plakken. De matten die in het halletje liggen hebben nog nooit een stofzuiger gezien, de vloer is smerig. Zie bijgevoegde foto’s!

Wat wij als vreemd ervaren hebben, maar in geen enkel review gelezen hebben, is dat je zelf de broodjes moet afbakken. Er liggen afbakbroodjes en er staat een oventje. In eerste instantie dachten wij dat het personeel dat zou doen, maar bij navraag bleek dat de gast dat zelf moet doen. Er staat zelfs een bordje bij de broodjes met de tekst: Freshly baked with love. Wij hebben dit nog nooit meegemaakt. Het ontbijt zag er wel goed uit maar wij hebben het maar gehouden bij koffie en vers sinaasappelsap. Hoop dat de keuken wel goed schoon gehouden wordt. Het is wel vreemd dat de ontbijtruimte in de kelder is terwijl het restaurant op de begane grond is.

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Renske17-01-2016

Gezellig hotel op super locatie

Een heel erg leuk hotel wat op een super locatie in de stad ligt. Op loopafstand zijn heel veel terassen en restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Personeel is ontzettend vriendelijk. Soms kunnen ze slecht Engels maar ze zijn ontzettend bereidwillig om je te helpen. Zou bij mijn volgende bezoek weer voor dit hotel gaan. Ontbijt ook erg lekker en uitgebreid!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 7Susan07-11-2015

Prima maar klein

Schone, nette kamer maar superklein, lekkere douche. Wel gehorig! Ontbijt is naast het hotel in kelder van restaurant. Personeel spreekt goed Engels. Afstand centrum is ongeveer 5 a 7 min lopen.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Ineke27-01-2015

Centrale ligging, Maar wel petit

Ligt op 5 min. lopen vanaf de bus EA van het Aeropuerto bij Plaza de Armas. Voor slechts 4 euro enkele reis ben je in tussen de 30 en 45 min in het centrum. Het hotel is petit, de entree, de ontbijtruimte, de lift. Maar ook de kamer. Wij hadden een normale 2-pers. kamer geboekt, maar om een 2-pers. bed gevraagd. Dan word je ingedeeld in een petit room van 7 m2, omdat alleen daar een 2-pers. bed staat. Dit is eerder een 1-pers. kamer. Het was echter geen probleem een andere kamer te krijgen. We mochten zelf gaan kijken. De kamer met 2 losse bedden is wel 14 m2. De matrassen zijn prima en de kamer schoon. Wel weinig plek in de badkamer om je toiletspullen neer te zetten of je kleding op te hangen. Zou simpel te verhelpen zijn. Ontbijt is prima en wordt goed aangevuld, wel soms te weinig zitplekken. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de gratis iPad en/of fietsen. De internetverbinding is goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in januari 2015

• 6J.I.J.07-05-2014

Centraal gelegen.

Hotel Petit Palace Canalejas is centraal gelegen en daardoor een goede plek om Sevilla te bezoeken. Het hotel is gevestigd in een oud pand hetgeen blijkbaar verbouwd is tot hotel. Onze kamer 115 was aan de erg kleine kant. De kamer gaf uitzicht op een binnenruimte. De badkamer was compleet maar ook niet groot en een beetje sleet. Het personeel was vriendelijk. Het ontbijtbuffet was prima en verzorgd. De kamers worden elke dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in april 2014

• 8jurgen13-04-2014

Goede prijs-kwaliteit

Goede ligging. Nette kamers. Wel aan de kleine kant. Internet op kamer. Enig minpuntje. Als er teveel gasten tegelijk komen eten aan het ontbijt kan het wel een chaos zijn. Ontbijtruimte is nogal klein. Maar voor een paar dagen zeker aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 6Helma23-04-2013

Petit met nadruk op petit!

Het hotel ligt geweldig. Heel centraal, alle interessante bezienswaardigheden ( en dat zijn er veel in Sevilla ) op loopafstand. Vanaf vliegveld met de bus naar Plaza de Armas en dan 5 minuten lopen ( kosten: €4,00 pp ipv dure taxi) Zorg dat je geen petit room boekt zoals wij per ongeluk hadden gedaan. Je bent dan weliswaar niet veel in het hotel te vinden, maar dit is echt een dramatisch kleine kamer met een waardeloos klein bed. Ontbijtbuffet is prima. Dit mag je niet missen tijdens je bezoek: kathedraal plus toren, Alcazares en de wijk Santa Cruz! Dus opletten met boeken, maar er valt veel te genieten. Probeer als je niet aan een bepaalde periode vastzit in de feestweek naar Sevilla te gaan. Deze valt ergens in april ( even googlen) Geeft een extra dimensie aan je bezoek.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8joanneke18-06-2012

prima hotel

Dit hotel ligt goed in de stad, alles is op loopafstand. Kamer wat klein, maar badkamer prima en ontbijt ook goed. De bedden zijn wat aan de harde kant, maar we hebben prima geslapen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9nelbossie14-06-2012

Geweldige locatie: ideaal met kleine kinderen!

Hotel licht op een perfecte locatie. Midden in het hart van Sevilla op loopafstand van alle bezienswaardigheden. De prijs kwaliteitverhouding is heel goed. De kamers zijn fris en modern. We hadden een prachtige kamer met uitzicht op het mooie pleintje voor het hotel. Wij reizen met twee kleuters en de stapelbedden waren ideaal, het trappetje van het bed kan je gebruiken als hekje voor het bovenste bed. Heerlijke massagedouche, ideaal na een dag stappen door de hete stad. Dit hotel is een juweeltje!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen