Aparthotel Patios de Alameda

Aparthotel Patios de Alameda

8.5Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Sevilla

Op vakantie geweest naar Patios de Alameda?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Patios de Alameda voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

23 reviews over Aparthotel Patios de Alameda

• 2019
    9Wendy Boerboom07-07-2019

Geweldig hotel, een aanrader.

Hotel is perfect. Mooi, schoon, gezellig. Ligt aan plein met veel restaurants en terrasjes. Centraal gelegen. Ontbijt is perfect. Uitgebreid, voor ieder wat wils.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Elly27-01-2019

Voor herhaling vatbaar!

Goed hotel, prima bedden, goede douche/bad en zeer uitgebreid ontbijtbuffet! Gelegen aan een druk en gezellig uitgaansplein. Afstand van hotel tot plaza España, te voet, klein half uurtje lopen. Alle belangrijke bezienswaardigheden zijn lopend goed bereikbaar.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    10Tini25-06-2018

Prachtig hotel! Een aanrader.

Zeer mooi hotel. Echt Spaans. Centraal gelegen. Bezienswaardigheden op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Elke dag schone handdoeken. We hadden een grote kamer op de begane grond (005) met moderne badkamer. Goede bedden. Aan een plein met veel horeca. Aanrader: Badulaque, naast het hotel, lekker ontbijt en heerlijke tapas. Fantastische tijd gehad in Sevilla, een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Nicoline24-02-2018

Colourful hotel

Heerlijk ontbijt en prachtige kamers! Schoon, vriendelijk personeel en kleurrijk hotel

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 8Heerlijk11-01-2018

Een heerlijk klein hotel op een mooie locatie

Het is een fijn hotel in een mooi gebouw met patio’s op een goeie plek in de stad. De belangrijkste bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Het hotel ligt aan een lang plein met veel horeca. Wij hadden een grote kamer met prima bedden en badkamer. Het personeel is super vriendelijk en het ontbijtbuffet op het dakterras is erg uitgebreid.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

8Marian22-06-2017

Hotel met mooie combi van oud en modern

Vanwege de patio is het een prachtig hotel om te zien. De kamer was erg modern, met mooie badkamer met stort- en handdouche. Wij hadden een klein raampje waardoor wel veel geluiden van buiten kwamen. Heb met oordoppen geslapen. Airco is op temperatuur in te stellen, helaas hield deze er onze laatste nacht mee op en wij zaten er tijdens een hittegolf, het advies van de receptie was 'zet het raam maar open' en het werd 'centraal geregeld' dus zij 'konden er niets aan doen' Dit was wel een dompertje op dit verblijf dat verder wel heel goed was. Handdoek bleek niet vernieuwd maar gewoon opnieuw opgevouwen.. Ontbijtbuffet op het dakterras vonden wij geweldig. Wel veel zoet en minder 'gewone' broodjes, maar we hebben er erg van genoten. Aanrader voor goed tapas op het plein: Al Aljibe Lopen naar de kathedraal: 20 minuten. We hoefden de drankjes uit de minibar niet te betalen. Parkeerplaats vantevoren reserveren. Anders parkeren bij de rivier = gratis.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Paul Nijhuis26-06-2016

vriendelijk hotel, schoon, centrale ligging

Het hotel ligt aan een fantastisch plein waar vooral Spanjaarden uitgaan, vee terrassen, spelende kinderen, stelletjes die flaneren. Op loopafstand van de bezienswaardigheden (15-20 min). Jammer dat er alleen wifi is in de lobby en ontbijtzaal en niet op de kamers. Gehorig hotel, geen daglicht op de kamers (dus ook geen lawaai van buiten s nachts) Goed uitgebreid ontbijtbuffet. OV in de directe omgeving. Elke dag schone handdoeken, personeel erg vriendelijk en behulpzaam (spreken Engels).

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Leliveld17-10-2015

Fijn hotel

Fijn rustig hotel die centraal ligt aan een gezellig plein. Behulpzame mensen aan de balie. Schone kamer, maar slechte Wifi alleen in de lobby goed bereik. Naast het hotel een barretje voor ontbijt voor 2 personen €6,=. Als je in het hotel de Hop in, hop off tickets koopt is de ticket ipv 1 dag 2 dagen geldig. Makkelijk voor als je slecht ter been bent.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Brabander31-05-2015

Perfecte ligging en vriendelijk personeel.

Ideaal hotel voor een lang weekend Sevilla. Ruime kamers zonder daglicht. Mooi dakterras met bar waar je vriendelijk wordt geholpen.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 3Robert13-12-2012

Never nooit meer!!!!!!!!!!

Nog nooit zo slecht behandeld in een hotel! Ronduit associale manager die letterlijk schreeuwt tegen zijn gasten en overal extra geld voor wil hebben. Wij kregen de verkeerde kamer, door fout van het hotel, en moesten na verhuizing schoonmaakkosten betalen voor de verkeerde kamer terwijl alleen onze koffers er hadden gestaan en we deze verder niet gebruikt hadden. Ook gezien dat andere geasten werden uitgefoeterd omdat zij hun voeten niet veegden bij de hoofdingang. Wij zijn nu een week terug maar kunnen dit nog steeds niet geloven.

Zakelijk gereisd in december 2012

Aparthotel Patios de Alameda info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats