Hotel Novotel

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Novotel

• 9jamina22-11-2013

Ideaal voor enkele dagen!

Hotel is niet dicht bij het centrum of bezienswaardigheden, het is te doen, maar toch eerder aan de verre kant, zeker met kinderen. Hotel op zich is netjes, kamer is netjes, bedden zijn goed, kamer is ook ruim genoeg voor 2 volwassenen en 1 kindje, badkamer was geweldig, super groot bad, proper, geen klachten! ontbijt was lekker, geen luxe hotel ontbijt maar wel de moeite. Oktober -november is goed te doen voor een citytrip, weer is echt goed, schaduw 18° zon 28°

Met jonge kinderen

• 10w.Soer23-07-2013

fantastische

een geweldig familiehotel, niets dan lof. Zeer vriendelijk, in prijs kwaliteit goed op elkaar afgestemd. Een echte aanrader

• 9P & D14-04-2010

Prima hotel om Sevilla te bezoeken

Dit hotel is prima gelegen om Sevilla te bezoeken. Het ligt op ongeveer 100 meter van de bushalte (bus naar de luchthaven) en ongeveer 1 km van de historische binnenstad. De kamers zijn perfect onderhouden, ze zijn ruim en proper. De bedden zijn prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Alles verloopt zeer vlot. Het ontbijt is lekker en er is ruim voldoende keuze. De kaart van het restaurant is zeer beperkt maar de binnenstad van Sevilla biedt voldoende mogelijkheden om er lekker en gezellig te eten. We bezochten Sevilla met een Sevilla card, een echte aanrader: veel variatie in bezienswaardigheden, voordelig als je veel attracties bezoekt en geen wachtrij aan de kathedraal.

Met oudere kinderen

• 8Lilian24-08-2007

Goed hotel, centrum goed bereikbaar met bus voor de deur, 1 euro. Inderdaad kun je meegenieten van de wedstrijden van FC Sevilla, maar dat heeft ook wel weer wat. Winkelcentrum met supermarkt dichtbij. Zwembad op het dak waar je lekker kunt chillen als je een bedje kunt bemachtigen. Wel veel kinderen aangezien die gratis verblijven niet erg maar soms wel druk bij zwembad daardoor. Uitgebreid ontbijtbuffet, wel prijzig 15euro pp. Wij hadden een aanbieding, normaal is het ong 200 euro per nacht en dat zou ik het niet waard hebben gevonden. Lekker verblijf gehad in hele mooie en écht, warme Spaanse stad!!

• 8Loes19-05-2007

Prima hotel. Voor de deur de bus die je in 10 min. midden in het oude centrum brengt. Toeristeninfo in de lobby. Een medewerkster helpt je goed op weg. Weinig nachtrust als FC Sevilla de UEFA cup wint. Hotel ligt nl. pal naast hun stadion. Voor de tijd van het jaar was het met 37 gr. behoorlijk tropisch.

• 8mariona02-06-2006

goed en schoon hotel prima service, zwembad op dak niet heel groot maar oke het hotel ligt naast een com.winkelcentrum met div. eetmogelijkheden, oude centrum santa cruz met bus te bereiken stopt voor hotel 1 euro pp of te lopen 20 min. kids gratis, ontbijt uitgebreid, te boeken via accor hotels kortom een aanrader om deze geweldige stad te bezoeken. en toch een fijn en aangenaam verblijf te hebben in een 4 sterren hotel.goed bereikbaar vanaf vliegveld.

Anders

• 9mariona28-05-2006

novotel nervion marques is een prima hotel, kinderen zijn gratis ,kamers schoon ligging naast groot winkelcentrum en 15 minuten van bario santa cruz (giralda alcazar etc) bus stopt voor hotel 1euro per persoon sevilla een geweldige stad met veel bezienswaardigheden, hotel beschikt op het dak ook over een klein zwembad maar prima om in af te koelen

Familie

0 tips over Hotel Novotel

0 vragen over Hotel Novotel

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats