Hotel Murillo

Hotel Murillo
8,3

42 reviews over Hotel Murillo in het Nederlands

Leuk hotel op geweldige locatie

Dorien
6-5-2017

Dit hotel ligt midden in de wijk Santa Cruz, de leukste wijk van Sevilla. Kamers zijn prima, netjes.

Gereisd Met partner in november 2015

Prima hotel

Maureen
9-3-2017

Uitstekende locatie , goed ontbijt en bijzonder sfeervol. Wel wat gehorig maar dat hoort bij een oud gebouw. Douche had wel regelmatig een koude plens water tussendoor. Barretje tegenover heeft hele lekkere koffie

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Nel postma
27-3-2016

Goed hotel,in een gezellige wijk met veel barretjes en restaurants. Alle bezienswaardigheden op loop afstand.kamer en douche klein,maar heerlijk schoon,elke keer als we terug kwamen rook alles heerlijk fris.dit hotel is een aanrader.personeel zeer vriendelijk en spreken goed Engels.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij vonden alles super!

J. Verbruggen
15-6-2015

Maar vooral de vriendelijkheid en hulpvaardigheid aan de receptie. Met speciale dank aan Irene.

Gereisd Met partner in Sat May 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte ligging

Peter-Johanna
19-4-2014

Het hotel ligt perfect centraal voor alle bezienswaardigheden. Je loopt door de karakteristieke straatjes vanuit het hotel zo richting alle restaurants en barretjes, alles op loopafstand. De kamer was vrij klein, wel netjes ingericht en schoon. De kamers zijn wel gehorig. Ontbijt was prima, alles was aanwezig.

Gereisd Met partner in maart 2014

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Mark
22-1-2014

Hotel staat op een uitstekende plek in Sevilla, op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Kamers zijn netjes, niet groot en vrij gehorig, je hoort wat deuren dichtslaan, mensen praten etc. Ontbijt was gewoon goed. Personeel spreekt Engels, voor ons werd er een taxi gebeld omdat we s nachts naar het vliegveld moesten, taxichauffeur komt je ophalen bij de receptie, op 2 a 3 minuten lopen stond zijn auto.

Kortom: keurig hotel met nette bediening op een ideale plek in Sevilla.

Gereisd Met partner in januari 2014

Prima hotel, zeer goede locatie

sylvers
8-1-2012

Hotel Murillo is even lastig te vinden, maar de locatie is een geweldige uitvalsbasis om Sevilla te ontdekken. Alles op loopafstand en ook de bus vanaf het vliegveld op 10 minuten (overdag). De receptie is 24 uur per dag bereikbaar en de meesten spraken goed engels. De service is prima, van vergeten opladers tot het bellen naar de (spaanse) luchtvaartmaatschappij. Het ontbijt zat er bij ons bij in en dat was prima. Verschillende broodjes(croissants, zoet, toast en pistoletjes), beleg (kaas, vleeswaren, jam etc), worst en omelet, ontbijtgranen, yoghurtjes, warme dranken en (aanmaak)sapjes en fruit. De kamer was basic met genoeg opbergmogelijkheden en prettige bedden. De badkamer met bad was ook prima. De kamer was alleen wat gehorig als er mensen op de gang liepen en praatte, daarnaast maakte het metalen gordijnrails met metalen ringen van onze kamer en die van de buren veel herrie. Conclusie: Een goed basic hotel met een erg goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Gereisd Met partner in Sun Nov 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel op een prima plek

Maurits
12-9-2011

Dit hotel is bij ons erg in de smaak gevallen. Het ligt heel centraal in/bij het centrum van Sevilla in de joodse wijk. Sfeervol. Goede service en bediening en allemaal betaalbaar. Wij hebben goede ervaringen opgedaan met dit hotel.

Gereisd Met vrienden in Tue Jun 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prijs kwaliteit zeker een aanrader

Devisscher Micheline
5-10-2010

goed gelegen hotel op 10 min van de Giralda in de autovrije straatjes met vele tapas bars en andere .Zeer gezellige en propere stad de moeite waard om te bezoeken. vanaf luchthaven met bus tot laatste halte 2euro30 p.p .

Gereisd Met partner in Sun Sep 26 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Charmehotel

Diane en Remi
3-9-2010

De ideale ligging (Santa Cruz) is wel de grootste troef van dit hotel; maar het is er ook heel proper en het personeel is heel vriendelijk. Het ontbijt vond ik wat minder (geen kaas, geen eitjes) maar dit weegt niet op tegen al de positieve punten. Dit hotel heeft charme en ik zou het aan iedereen aanbevelen ... Sevilla is de max!!

Gereisd Met partner in augustus 2010

• Afstand tot strand> 10 km

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Murillo in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Murillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.