Hotel Monte Carlo

2 reviews over Hotel Monte Carlo in het Nederlands

Redelijk hotel

Roy Halsema
25-11-2009

Alles op loopafstand. Airco had 's nachts alleen moeite met de hoge temperaturen

Gereisd Met partner in juli 2009

Gezellig hotelletje

Dicky
14-1-2009

Goed typisch Spaans hotelletje, mensen erg vriendelijk, auto wordt voor je naar parkeergarage gebracht en iemand brengt je naar de kamer. Als je vragen hebt over Sevilla dan krijg je gelijk volop antwoorden en folders wat waar te zien is evt regelen ze ook een Flamingo avond. Ontbijtbuffet was ook voldoende, als je daar met honger weggaat....

Gereisd Met partner in Wed Jan 14 2009 14:32:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Afstand tot strand> 10 km

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Carlo in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.