Hotel Meliá Lebreros

8 reviews over Hotel Meliá Lebreros in het Nederlands

Fantastische uitvalbasis voor stedentrip Sevilla

Sonja en Jan,
24-6-2017

Mooi gerenoveerd hotel met een fantastisch ontbijt en dito zwembad met bar. Wel veel kortstondige gasten (groepsreizen). In de directe omgeving veel moderne winkels en het voetbalstadion van fc Sevilla. Ook zijn er de nodige restaurants in omgeving. Wij hebben er 4 dagen genoten.

Mooi en fijn hotel.

Diane,
20-3-2017

Mooi hotel, ongeveer 20 minuten lopen naar het centrum. Ontbijt en kamers prima. Bedden zijn wel een beetje hard. Het is ook behoorlijk warm op de kamer en de airco wordt centraal geregeld. Dus het raam open en oordopjes meenemen!

Prima hotel met een lekker groot zwembad in de tuin. Ongeveer 25 minuten wandelen van het centrum. Bus naar centrum en vliegveld stopt tegenover het hotel. Goede busverbinding met het vliegveld, 4 euro pp. Tegenover het hotel ook groot winkelcentrum. Groot hotel met prima ontbijt en fijne kamers. Sommige kamers wat verouderde inrichting maar wel helemaal compleet! Op de dertiende verdieping in ieder geval moderne kamers.

Vakanties.nl

Geweldig hotel!! Absolute aanrader!!

Gerben
29-8-2012

Een ontzettend goed hotel en had alle faciliteiten die wij nodig hebben en nog veel meer! Een aantal plus en minpunten:

Plus:

- kingsize bed

- extra service zoals: gratis tandenborstels, scheermessen, wifi, handdoeken voor bij het zwembad en nog veel meer

- bad in de kamer

- locatie bij el cortes del ingles + shoppingcentre

- eenvoudig te bereiken vanuit de luchthaven van sevilla per airportbus, de stop is voor de deur van het hotel en kost slechts 2,40 euro.

- enorm lcd-scherm

- razendsnelle lift

Min:

- de medewerkers spraken matig engels

- het zit op ongeveer 25 minuten lopen naar het echte centrum van Sevilla

het gaat

brenda
4-8-2011

Het hotel ligt dicht bij het station en dicht bij het vliegveld (hoofdweg). Bij het hotel liggen veel winkels en eettentjes. Ontbijten kun je dus makkelijk buiten het hotel doen. De kamers zagen er oud en simpel uit. Het hotel zelf straalt ook weinig sfeer uit! Ligt niet op loopafstand van het oude centrum. Eerste 2 nachten van onze vakantie geslapen in hotel becquer, dat is veel beter. Ondanks dat het zwembad in dat hotel kleiner is. De tuin bij dit hotel is fijn. Genoeg bedjes. Het zwembad zelf is oud en lauw water! De badmeester is ook erg flauw. Het hotel is prima voor 1 of 2 nachten maar weinig sfeer. Kamer extra langer houden kost +/-30 euro. Taxi's staan voor het hotel. Let op dat je vooraf een prijs afspreekt of controleer of de meter aanstaat. Normaal gesproken staan de meters altijd aan in sevila. Bij ons ritje naar het vliegveld niet. Kostte helaas 23.70!!Let daar dus goed op!

2008

zeer vriendelijk personeel spectaculinair ontbijt

Jelle Zaal
28-3-2008

zeer vriendelijk personeel

spectaculinair ontbijt

2006

Het was een mooi, groot hotel

Janssen
15-5-2006

Het was een mooi, groot hotel.

Heel luxe, en lekker eten.

De ligging van het hotel is wat ver van het centrum af.

De bediening goed en het eten is er zeer goed. Vriendelijke mensen die je meteen helpen als er iets is, en je helpen met de koffers op de vertrekdag, je kunt ze zonder problemen meteen ergens achter slot wegzetten.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Lebreros in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Lebreros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.