Hotel Las Casas De La Juderia

7.3Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Sevilla

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Las Casas De La Juderia voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna

73 reviews over Hotel Las Casas De La Juderia

• 2019
    7Guido Bamberg15-06-2019

Mooie locatie, hotel not up to standard.

Prima locatie midden in Sevilla. Verder is het voor mij een raadsel hoe dit hotel vier sterren verkreeg: er is geen parking (service), geen restaurant, de bar is per 1 juni ‘voor het seizoen gesloten’ en schoonmaak van de kamer was vergeten. Verder spreekt hier vrijwel niemand enige taal. Kortom: veel te duur en pretentieus.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Alex Kost05-03-2018

Geweldig hotel. Aanrader

Geweldig hotel. Zeer mooie kamers ,mooie badkamer,schoon .allemaal anders , zijn diverse huizen aan elkaar gezet,leuke doorgangen ,kleine pleintjes ,mooie aankleding,Spaans . Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

8Ellis17-06-2017

Super leuk hotel midden in het oude centrum

Het hotel bestaat uit meerdere huizen met elkaar verbonden door gangen en patio's; heel apart opgezet. De kamers zijn tradiotioneel ingericht maar wel met alle gemakken zoals goede airco ( heb je in de zomer echt wel nodig) een ligbad en een grote douche; ook fijn, een apart toilet en dubbele wastafel. Na de recencies te hebben gelezen over gehorigheid, een kamer gevraagd aan het eind van een gang zodat mensen niet langs je kamer moeten om bij hun eigen kamer te komen. Hierdoor vrijwel niets gehoord 's nachts. Al met al een prima verblijf gehad en het zwembad op het dak is echt een verademing na een dag in de stad; zeker toen wij er verbleven tijdens een hittegolf (lees 42 graden) De drankjes bij de poolbar zijn wel pittig geprijsd. Het personeel bij de receptie spreekt goed engels, ook een pre; wij konden daar op een aparte pc online inchecken voor de terugreis en de vouchers daar printen, echt goede service!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 5Angela24-10-2016

Nooit meer

Ons verblijf in Casas de la Juderia in Sevilla viel helaas erg tegen. De kamer die we kregen was redelijk ruim, maar het bed had harde matrassen. Het uitzicht was waardeloos, we keken uit op een witte binnenmuur. In onze kamer was dag en nacht een gezoem te horen omdat de airconditioning van het hele hotel boven onze kamer stond. We hadden een dag extra bijgeboekt omdat ons vliegtuig pas om 20.00 uur vertrok, dit was een kamer met logies en ontbijt, van dit ontbijt zouden we geen gebruik maken, ik maakte bij de vestiging touroperator Nieuwegein hier een opmerking over, of dat ik niet alleen logies kon boeken, nee dit was niet mogelijk. Eenmaal in het hotel vroeg ik of ik wellicht de lunch op donderdag zou kunnen gebruiken (eventueel met kleine bijbetaling) maar nee dit was ook niet mogelijk. Je betaald voor iets waar je totaal geen gebruik van maakt, dat voelt niet fijn (buiten dat die dag me 250 euro kostte!!). Het was het kastje en de muur, mijn man werd er chagerijnig van, en wilde er verder geen werk van maken, omdat het zijn vakantie gevoel al helemaal vergalde. Ook bij de receptie waren ze star, en spraken buitengewoon beroerd engels.

Maar wat Alles sloeg was onze badkamer, de afstand tussen de wc en de douchedeur, was 10 cm. Als normaal mens kan je hier niet zitten, dan maar met de douchedeur open naar het toilet, maar het sloeg werkelijk nergens op. Ook de douchekop, was niet op noord Europeanen berekend, om nog maar niet te spreken van de mieren die door de badkamer marcheerden.

Wij hadden een standaard kamer geboekt, maar het leek veel meer een economy kamer.

Wij hadden deze reis al in maart 2016 geboekt, dan verwacht ik toch een betere kamer. De hotel ervaring was een grote deceptie. Voor ons is deze vakantie echt een afknapper geworden.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9jgbteg27-09-2016

Wat een prachtig hotel

het hotel lijkt op een klein dorp met eigen straten en een zwembad op het dak

Gereisd met partner in september 2016

• 9Laura17-06-2016

Wat een geweldig hotel!

Hoewel het hotel in eerste instantie aanvoelt als een doolhof - het is opgebouwd uit meer dan 25 Spaanse herenhuizen die verbonden zijn via gangetjes, trappetjes en patio's - heeft het zo'n geweldige charme dat je uiteindelijk het liefst verdwaalt in het hotel. Met om elke hoek een nieuwe verrassing!

De kamers zijn ruim en het personeel is vriendelijk. Extra fijn is het dakterras met zwembad. Op warme dagen kun je hier goed vertoeven en een cocktail bestellen. Handdoeken worden gratis beschikbaar gesteld.

Het hotel ligt in Santa Cruz en binnen een paar minuten sta je bij de grote kathedraal met de bekende Giralda toren. Ook Real Alcazar ligt op loopafstand.

Niet het goedkoopste hotel, maar de kwaliteit is er wel naar!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Drea13-05-2016

Je komt ogen tekort. Geweldig hotel

Hotel Las Casas de la Juderia biedt 27 traditionele Sevillaanse huizen, die verbonden zijn met gangen en binnenplaatsen. Het heeft een zwembad op het dak, een spa, traditionele Andalusische patio's en een klassiek interieur. Het ligt in de omgeving van de wijk Santa Cruz in Sevilla. De kathedraal bevindt zich op slechts 7 minuten lopen. Alle kamers van het Las Casas de la Judería zijn traditioneel ingericht en voorzien van de originele kenmerken van het gebouw. Ze hebben antiek meubilair, houten vloeren en openslaande deuren. Het hotel beschikt ook over verschillende binnenplaatsen en fonteinen.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Francesca11-11-2015

fantastisch

We waren blij verrast, wat een geweldige romantische locatie, prachtige kamer met bubbelbad en alles wat je nodig hebt om een verblijf aangenaam te maken . Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam . Ligging in de oude wijk is prachtig en alle bezienswaardigheden zijn dichtbij. Ontbijt was heerlijk, keuze in overvloed met zelfs een heerlijk glaasje cava om de dag mee te beginnen. In één woord een fantastisch verblijf en een aanrader voor een heerlijk lang weekend

Gereisd met partner in november 2015

• 9G&M21-10-2015

Heerlijk verblijf midden in historisch centrum!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 7Marcel22-07-2015

Apart maar aan renovatie toe

Het hotel ligt prima centraal. Verder is de bouw heel apart. Je kunt je al een dag vermaken met door het hotel ronddwalen. Wij hadden een superior kamer die ruim van opzet was. Wel is de kamer vrij donker, zijn er wat kichtjes kapot en zijn de kamer en badkamer aan renovatie toe, net als het hele hotel overigens. Vriendelijkheid en service zijn niet de sterkste punten.

Gereisd met partner in juli 2015

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages