Appartement La Casa del Pozo Santo

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag37°21°

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa del Pozo Santo voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement La Casa del Pozo Santo in het Nederlands

Fantastisch appartement in het centrum van Sevilla

HNO56
23-10-2017

Het appartement is perfect voor 2 personen en is voorzien van alle gemakken. Het ligt midden in de stad van waaruit de meeste bezienswaardigheden van de mooie binnenstad van Sevilla lopend te bereiken zijn. Het is een uniek appartement op de bovenste etage van een woongebouw (bereikbaar met een lift en 1 trap) met 2 balkons. Daarnaast een keuken met alles er op en er aan, een ruime badkamer en een woon/slaapkamer met een heerlijk bed en twee soorten kussens. De ontvangst en service door Hommyhome was perfect. We kregen ter plekke een uitleg over de delen van de stad waar we zeker naar toe moesten, er lag een lijst met restaurants en op verzoek werden de handdoeken halverwege het verblijf (4 nachten) verschoond. Al met al een perfect appartement voor een heerlijke stedentrip want Sevilla is ook zeer de moeite waard. Hommyhome heeft meer van dergelijke appartementen in de binnenstad van Sevilla.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Ticket service

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Casa del Pozo Santo in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Casa del Pozo Santo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.