Hotel Emperador Trajano

KinderhotelWeer vandaag35°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Emperador Trajano voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Emperador Trajano in het Nederlands

Met vrienden

Mooi hotel

Ed
9-10-2009

Mooi hotel met luxe kamers. Prima ontbijtservice. Er mag wel wat meer personeel aanwezig zijn ! Bar beperkt open.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Emperador Trajano in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Emperador Trajano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.