Hotel Dona Maria

8.9Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Sevilla

Op vakantie geweest naar Dona Maria?

8.9Fantastisch

• Kinderopvang

8 reviews over Hotel Dona Maria

• 9Kim02-10-2014

Ideaal

Dona Maria is zeer centraal gelegen, vanuit hier is heel veel lopend te bezichtigen. Alhoewel het hotel wat gedateerd is, ziet alles er keurig en schoon uit. Je kunt zien dat alles goed wordt bijgehouden. Kamers zijn ruim maar wel gehorig, bedden zijn comfortable en wifi werkt erg goed. Personeel is vriendelijk. Boven op terras zit je erg lekker, maar de drankjes zijn dan daar ook erg duur. Voor een bezoek aan Sevilla is dit hotel echt een aanrader.

Gereisd met partner in september 2014

• 9heer Verwegen14-11-2013

Fantastisch verzorgd door soladore.nl

Zeer mooi recent gerenoveerd hotel op een fantastische lokatie, alleen jammer dat we de auto bij Alamo hadden gehuurd wat uitliep op een deceptie de eerste dag, en dat is jammer voor het vakantieplezier en de eerste indruk van spanje!

Gereisd met partner in november 2013

• 9Reyntens24-07-2012

Ideaal hotel voor een citytrip Sevilla !

Wij zijn net terug van 4 dagen Sevilla. De stad is een absolute aanrader, maar zeker ook dit hotel. De ligging kan niet beter, vlak naast de Kathedraal, zodat alles bezienswaardigheden binnen een straal van 30 minuten te voet vallen. Het was er bloedheet (44°C), dus de ligging was een enorm voordeel en zeker ook de bonus dat dit hotel een leuk dakzwembad heeft (4mx10mx1,5m) om regelmatig in te gaan verkoelen met prachtig uitzicht bovendien ! De kamer (304) was pikfijn, rustig gelegen, airco zalig, gratis wifi, lekker onbijtbuffet, we kregen zelfs een fles schuimwijn voor de nationale feestdag en het personeel is zeer vriendelijk en praat ook engels.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8dr.peter19-10-2010

Fijn hotel om te beginnen

Donna Maria is wat moeilijk te vinden, parkeren kan onder in de parkeergarage (€18/dg). Goede kamer verder weinig imponerend, maar je bent toch de hele dag weg. Ontbijt aan de overkant van het pleintje

Gereisd met partner in mei 2010

• 0Herman en Nancy14-09-2010

4 sterren ? Wel als men je de juiste kamer geeft.

Ideaal gelegen hotel.Centraler kan het niet.Aan de receptie wordt vloeiend Engels gepraat , wat je niet overal in Sevilla kan zeggen.Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Toch is dit hotel een beetje een vergane glorie. 4 sterren is teveel als je puur naar de afwerking van de kamers zou kijken. Er is veel aan vernieuwing en vervanging toe. Gelukkig voor de mensen die in de toekomst zullen gaan begon met nu met renovatie. Men neemt het ook niet zo nauw met de kamertoekenning.We waren met 3 koppels.Onze kamer was piepklein,met klein bed en airco die pal op je gezicht blies. 's Nachts kregen we de temperatuur niet onder 25 graden.Bovendien was er veel geluidslast van een ernaast lopend steegje.AANVAARD NOOIT KAMER 222.Een tweede koppel had kamer 103 en die was schitterend. Groot,koel en mooi ingericht.We betaalden nochtans dezelfde prijs.Na 1 nacht ben ik een andere kamer gaan vragen en dat werd ook geregeld.Als je een goede kamer krijgt is dit een aan te bevelen hotel.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9Margreet28-02-2010

Fantastisch hotel .

Het is een zeeer goed en mooi hotel, met oude antieke details. Zeer vriendelijk personeel. En wat erg belangrijk is, het hotel ligt op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9Robert Verlinde01-11-2005

Dé grote sterkte van dit hotel is de ligging. Vlakbij de Giralda. Uniek uitzicht vanop het dak (met zwembadje!) op de enorme impressionante toren. 's Avonds zeer gezellige bar op dit dakterras. Wel zeer moeilijk bereikbaar met eigen wagen, neem dus een taxi. Het ontbijtzaaltje valt wat tegen, voor deze klasse van hotel.

Gereisd in november 2005

Hotel Dona Maria info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats