Hotel Don Pedro **

Hotel Don Pedro
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Don Pedro voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Don Pedro in het Nederlands

Het hotel ziet er prachtig uit, in Sevilliaanse stijl en wordt goed onderhouden en is zeer schoon. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en ze spreken engels en zelfs nederlands!

De lokatie is perfect met het oude centrum van Sevilla op loopafstand. De buurt rondom het hotel is rustig en echt Spaans, met tapasbarretjes en een klein caféetje waar je tot 's avonds laat buiten kunt zitten. Enkele minpuntjes zijn het gebrek aan diverse faciliteiten (ontbijt, internet)en als je pech hebt een wat krappe/bedompte kamer zonder balkon.

Maar afgezien hiervan is hotel Don Pedro zeker een aanrader!

Dit Hotel ligt midden in het centrum

Willy, 14-11-2005

Dit Hotel ligt midden in het centrum. Nette kamers en alles ziet er goed verzorgd uit. Ontbijt is in de patio en met plastic bestek en bordjes.Sevilla is een mooie stad. Je kunt makkelijk naar andere steden reizen. Alleen Parkeren is een groot probleem en met eigen auto zou ik niet in deze stad rijden.Voor de rest is het in deze stad prima vertoeven

Ik ben er samen met mijn vriend in Juni 2005 geweest. Erg mooi hotel, schone nette kamers, en als je geluk hebt een lekker balkon.

Verder is het centrum makkelijk bereikbaar, je zou er heen kunnen lopen.

Ontbijt moet je niet al te veel van verwachten, maar wel okeej.

Zeker een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Don Pedro voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Pedro in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Pedro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Pedro scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.