Hotel Derby

20 reviews over Hotel Derby in het Nederlands

Schitterende prijs/kwaliteit verhouding

Wim mallaerts
7-1-2017

Perfect gelegen, tussen stadscentrum en oud gedeelte, dakterras, bijna alles op wandelafstand, behulpzame receptionisten

Gereisd Met vrienden in november 2016

Goede locatie!

Angelique
2-5-2016

Wij verbleven een paar jaar geleden tijdens onze rondreis door Andalusië ook in dit hotel. Wij konden de centrale ligging tegenover het warenhuis El Corte Ingles nog goed herinneren, vandaar dat we voor deze vijfdaagse stedenreis weer voor dit hotel hebben gekozen.

Vanaf het hotel loop je zo naar de winkelstraten Calle Sierpes, Calle Velazquez en Calle Tetuan. De Montaditos, waar je belegde broodjes voor 1 Euro kunt kopen, de McDonald's en de Burger King zijn om de hoek van het hotel. De bushalte van de Hop-on-Hop-off bussen (groen en rood) stoppen schuin aan de overkant. De kathedraal, de Metropol Parasol en de wijk Santa Cruz liggen op circa tien minuten loopafstand. Wat de locatie betreft dus niets te klagen!

Het ontbijtbuffet op de vierde etage is doordeweeks van 07.30 - 11.00 uur. Er zijn veel zoetigheden zoals donuts, cakejes, brownies, muffins, maar ook witte broodjes, verschillende soorten beleg, yoghurt en fruit. Op een gegeven moment waren we het (zoete) ontbijt een beetje zat. De Montaditos is een goed alternatief voor een ontbijt.

Wij vonden de tweepersoonskamer met twee aparte bedden simpel, maar wel schoon. Er is een grote tv en een grote spiegel met daarachter een kast. Een pluspunt was dat er laminaat op de vloer lag, dus geen muffige vloerbedekking.

Wat leuk is, is dat er op de vierde verdieping een dakterras is.

Wij vinden dit hotel een goede uitvalsbasis voor een stedenreis.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Simpel budgethotel

Manon
22-9-2014

Prijs kwaliteit prima. Perfect gelegen, op loopafstand van het centrum. Het personeel kon af en toe wat vriendelijker, maar de kamers en faciliteiten zelf waren prima.

Gereisd Met partner in juni 2013

Perfecte ligging

dientje65
2-10-2013

Mooi hotel, direct aan Plaza Duque. Bussen en taxi's voor de deur. Omringd door El Corte Inglés en op 10 minuten loopafstand van het historische centrum van Sevilla, wandelend door de winkelstraten. Goede service. Ruime eenpersoonskamers met ruime badkamer. Wel geen uitzicht, maar dat is ook lekker rustig. Rolluiken voor de ramen ook ideaal. Alleen op zondag in een keer uitval van de Wifi gehad, wel lastig als je het internet op privé basis nodig hebt en niet hiervoor in de lobby wilt zitten.

Gereisd Alleenreizend in september 2013

Centraal Hotel

Walter van Tiel
21-4-2013

Prima centraal hotel met ruime kamers.

Gereisd Met partner in april 2013

Prima uitvalbasis

P.Scheerder
17-5-2012

We konden niet zeggen "wat een fijn hotel", maar eigenlijk konden we ook niets aanmerken op het hotel. Kamers werden keurig bijgehouden en het ontbijt was weliswaar eenvoudig, maar was verder wel goed. Dat laatste geldt voor het hele hotel. Grote voordeel is de ligging. Taxi en bussen voor de deur. Je loopt zo het centrum in en bent snel bij tal van bezienswaardigheden.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2012

topper

tineke
19-9-2011

hotel midden in de stad.kamers netjes.ontbijtbuffet heerlijk

Gereisd Met partner in september 2011

prima hotelop centrale plek

Laura
18-3-2009

hotelkamer met prima bedden, schone badkamer met bad (douche in het bad). Ontbijt is zeer goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding (30€ pppn) Wij waren hier in maart en kregen een mooie kamer aan de voorkant aan drukke plein. Hotel heeft airco, maar deze doet het nog niet in maart. Kamer was erg warm, maar met raam open weer veel teveel herrie op zaterdagavond en de hele nacht op het plein. Was opgelost toen wij naar een kamer aan de achterkant verhuisden( minder mooi uitzicht, maar wel rust)

Gereisd Met partner in maart 2009

Topligging, uitstekende kamers

Fanmeel
1-3-2009

Ontbijt was goed, schoonmaak van de kamer super en de ligging van het hotel nog beter. Dat je niet in het hotel kunt dinereen vind ik geen enkel probleem; om de hoek zit een fantastisch tapasrestaurantje (Lizarran). Heerlijk genoten.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Helemaal goed!

L&M
15-11-2008

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. De zoete hapjes bij het onbijt waren heerlijk. Kamer prima in orde. Ligging uitstekend; we hebben alles lopend bezocht vanaf het hotel

Gereisd Met vrienden in november 2008

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Derby in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Derby zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.