Hotel Colon

2 reviews over Hotel Colon in het Nederlands

2007

Goed hotel vooral tov de ligging van het centrum van dat

Loetje
15-1-2007

Goed hotel vooral tov de ligging van het centrum van Sevilla. Beetje gehorig dat wel. Rit met de taxi van de luchthaven naar het hotel 20 euro. Sevilla was mid januari heel goed te doen, 20 graden en vooral niet duur.

Gereisd Met partner in januari 2007
2005

Matig voor een 5 sterren hotel

Robert
6-5-2005

Matig voor een 5 sterren hotel. Ontbijt karig, Mooie Lobby, kleine kamers, jacuzzi niet toegankelijk. Wel leuk in het oude centrum.

Gereisd Anders in Fri May 06 2005 18:28:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresC/ Canalejas 141001 41001
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Colon in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Colon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.