Hotel Casona de San Andres

Hotel Casona de San Andres
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Casona de San Andres voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Casona de San Andres in het Nederlands

Gemengde gevoelens.

Sjors
20-10-2017

Inderdaad, er zijn een aantal positieve punten te vermelden over Casona de San Andres; prima gesitueerd t.o.v. bezienswaardigheden, eetgelegenheden, tegen zeer schappelijke prijzen, direct voor de deur en in de omgeving en vriendelijk, hulpvaardig personeel. Er zijn ook een paar negatieve punten te vermelden: wij kregen een piepklein kamertje zonder ramen dus geen daglicht. Het bed was een twijfelaar van 140 cm breed en bestond uit een matras, je moest dus stil blijven liggen anders wordt je partner gelanceerd. Al met al zijn er dus wel enige puntjes van aandacht.

Gezellig hotel in mooi oud pand, standaard en een beetje gedateerde kamers. Goede bedden.

Kamers aan de voorkant zijn gehorig, er wordt vroeg lawaai gemaakt door de vuilnis bakken die geleegd worden en het terras wat klaargezet wordt.

Ontbijt is prima te gebruiken in de barretjes op het plein bij het hotel, tussen de locals, lekker en betaalbaar, prima broodjes, verse jus etc.

Er wordt vrnl. Spaans gesproken, maar met een beetje handen en voetenwerk kom je overal uit!

Oude reviews (archief)

centraal in centrum

Alex
11-6-2011

Een wisselend gevoel bij dit hotel. Lokatie perfect midden in oude binnenstad. Leuk pleintje voor de deur waar veel te zien valt, en lekker tapas kan eten. Kleine kamen met een goede airco. Receptie is niet veel waard. Weinig kennis van de stad. Ontbijt rampzalig. Alleen verlepte casino boterhammen. Verplicht roosteren duur 10 minuten. daarnaast alleen jam in de vorm van limonadesiroop. Jammer wat een gemiste kans.

In orde

Caroline
3-10-2009

toffe kamer, maar inderdaad zonder minibar. Badkamer was mooi verzorgt.

Gratis internetgebruik in de zithoek naast de receptie.

Ontbijt 's morgens stelt echter niets voor: enkel een soort sandwich of boterham met jam en koffie, thee of fruitsap. Maar dit is wel typisch Andalusië: de mensen hier ontbijten niet uitgebreid.

Het hotel vinden was op dit ogenblik onmogelijk, zelfs met GPS. De straten zijn opgebroken door de aanleg van nieuwe metrolijnen. Daarom hebben we de auto buiten het centrum geparkeerd en zijn we met de taxi gegaan.

Hotel met goede ligging

Marion Bouwman
14-7-2008

Hotel met goede ligging t.o.v. bezienswaardigheden.

Vanwege het eenrichtingsverkeer was het lastig om erheen te rijden. Wij hadden het geluk om de

auto in een straatje verderop te kunnen parkeren.

Kamers zijn prima. Wij misten alleen de minibar.

Het ontbijt is ronduit slecht. Koffiemachine en plastic bekers, plastic bordjes en bestek. Geen vers brood, enkel voorverpakte croissants, koekjes en toastbrood met jam.

Personeel aan de balie onvriendelijk, kijken niet op of om wanneer je binnenkomt.

Februari 2008; mooi en klein hotel; Zeker een aanrader in rustige tijden; lijkt ons wel gehorig als het er flink druk is; ontbijt is nu ook prima; wij komen er zeker terug.

Gunstige ligging tov kathedraal, alcazar en winkelstraten (max. 15 min lopen). Gezellig aan klein pleintje gelegen.

Vriendelijk, hulpvaardig personeel.

Ontbijt stelt weinig voor.

Wij, 50 plussers, hebben genoten van dit mooi klein in het

Van Hoeymissen Geert
16-6-2007

Wij, 50 plussers, hebben genoten van dit mooi klein hoteletje in het centrum van Sevilla. Goed centraal gelegen om te voet alle hoogtepunten van de stad te verkennen.

Ruime kamers, vriendelijke en behulpzame receptie.

Gratis safe op de kamer.

Het ontbijt is nu in het hoteletje zelf en niet meer op het pleintje er rachtover. Enig nadeel: het ontbreken van een minibar in de kamer (of in de gemeenschappelijke ruimten).

In juni was het wel reeds 30 tot 35 graden in het schaduw in Sevilla.

Prima hotel , gelegen op gezellig pleintje. Leuke cafe's / tapasbars en Corte Ingles in de buurt. Gebouwd in traditionele Andalusische stijl. Oude centrum SantaCruz op ca. 20 min. lopen. Ontbijt stelt niet veel voor, maar dat is hier normaal. Vriendelijke mensen. Nette schone kamers. Tip : vraag in rustige periode naar 2=3 aanbiedingen. Kortom : zeker een aanrader. (ook appartementen beschikbaar)

een leuk hotel van oudsher een oud herenhuis

r. wellinga
18-6-2005

een leuk hotel van oudsher een oud herenhuis.

erg leuke kamer, heel sfeervol. helemaal in Andalusiese stijl. Helaas kon je er niet eten of wat drinken. Maar aan de overkant van het pleintje is een prima tapasbar waar je heerlijk kunt eten en drinken. Hier gebruik je ook s'morgens het ontbijt. Om het hotel te vinden was een ramp, het is allemaal eenrichtingsverkeer. Uiteindelijk hebben we de auto aan de andere kant van de stad geparkeerd en met een taxi naar het hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casona de San Andres in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casona de San Andres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casona de San Andres scoort een 7.3 uit 10 op basis van 10 reviews.