Bed and Breakfast Casa Adelante

9,6

33 tips over Bed and Breakfast Casa Adelante

kenk, 3-10-2015

Bus opstap net buiten het complex naar Sevilla . Rit duurt 30min

Fietstocht met Dolores om de stad te verkennen .

Tapas eten bij La Brunilda wel kleine zaak maar super

marchenkaengelaan, 6-9-2015
Boek via Monique je eerste dag een fietstour bij Dolores. Je ziet meer dan wanneer je een rondleiding te voet krijgt en Dolores is een vreselijk lieve vrouw die vol passie maar ook met humor over 'haar' Sevilla praat. Huur een van de andere dagen een fiets en ga zelf de highlights nog een keer langs; je weet nu hoe het werkt met fietsen over fietspaden, stoepen etc. Bezoek vooral Plaza de España, zo mooi! Metropol Parasol is ook een aanrader, staat niet in alle boekjes.
Rob van der laan, 6-7-2015
op tijd boeken. Ze zijn al terecht al behoorlijk populair aan het worden.😀

José van Deursen, 11-6-2015
Sevilla makkelijk bereikbaar met de bus.
n.d.bombeeck@hetnet.nl, 12-5-2015
Wij zijn per fiets met de gids Dolores de high lights van Sevilla wezen bekijken.Zij vertelde veel over de gebouwen en de geschiedenis. Leuk om te doen.
Jaap&Jacqueline, 6-5-2015
Route naar B&B volgen via de bewegwijzering van Maarten en Monique en niet via een navigatiesysteem. Met de navigatie kom je via een hobbelige zandweg bij de achteringang van de urbanisatie. Niet comfortabel.

l.v.Deursen , 26-4-2015
Het Westernstadje El Rochia was ook geweldig.
Perry en Ellen, 7-4-2015

- Stadswandeling Sevilla o.l.v. gids Dolores

- Fietstocht Sevilla o.l.v. gids Dolores

- 2 uur durende tocht met luxe koets Casa Adelante door dorpjes en natuur

- Bezoek aan bedevaartsoord Roccio

Rob en Yolande Driessen, 3-4-2015
Laat je influisteren door Maarten en Monique en je ziet na een stadsbezichtiging de mooiste stekjes . Dolores verzorgd dit op verzoek van de gastvrouw. Zo weet u na een dag hoe de stad in elkaar steekt , dat scheelt veel tijd om te zoeken....doen !!
Rob en Yolande Driessen, 3-4-2015
Stedentrip ? Sevilla met verblijf bij Casa Adelante !!