Hostel Callejón del Agua

HostelWeer vandaag38°21°
Hostel Callejón del Agua
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Callejón del Agua voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Callejón del Agua in het Nederlands

Geweldig

Marit
22-5-2016

Dit hostel is echt een aanrader.

We werden erg gastvrij ontvangen, kregen uitleg over het hostel, de omgeving en onze kamer.

Wij kregen kamer 1 toegewezen op de begane grond lang de ingang. In eerste instantie waren we hier niet zo heel blij mee, maar het viel ons alleszins mee. Oordoppen zijn niet duur en werken prima.

Het ontbijt op het dakterras is echt een cadeautje. De ligging van het hostel is geweldig, midden in het centrum en alles op loopafstand.

Ook de receptie is erg behulpzaam.

Wij zijn erg blij met onze keuze voor dit hostel in Sevilla. Zou het zo weer boeken!!!

Goed Hostel / Hotel

ikke_1
22-9-2015

Hostel ligt in één van de smalle straatjes van de leuke wijk Santa Cruz.

Op loopafstand van alle bezienswaardigheden ( 5 min naar Kathedraal af)

Hostel verzorgd bij mooi weer boven op het heerlijke dakterras en anders onder in hal, een gratis ontbijt.

Zoete croissants , kleine muffins , toast met koffie en jus d'orange.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beetje gehorig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Callejón del Agua in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Callejón del Agua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Callejón del Agua scoort een 8.56 uit 10 op basis van 2 reviews.