Hotel Becquer

• Sauna

26 reviews over Hotel Becquer

• 2019
    9Monique31-03-2019

Dit hotel is echt een aanrader. Heerlijke rustige kamers met prettige bedden. Super ontbijt met veel keuze. Personeel is allemaal even vriendelijk. En niet te vergeten Ana, bedankt voor alle hulp en adviezen.Iedere ochtend komt Ana langs bij de gasten tijdens het ontbijt om te vragen of alles naar wens is. Hotel ligt heel goed, wij hebben alles op loopafstand kunnen doen. Ga je naar Sevilla, dan dit hotel boeken Vergeet niet de gratis excursie dit is heel leuk. Neem vanaf luchthaven de speciale bus deze stopt vlak bij het hotel

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Louise28-02-2019

Geweldig hotel, vriendelijke service!

Samen met een vriendin een stedentrip naar Sevilla

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 2018
    9Loes27-12-2018

Verzorgd en net hotel in het centrum

Hotel ligt aan een drukke straat met gezellige eettentjes en genoeg mogelijkheden om in de avond wat te drinken. Binnen 10 minuten lopen sta in je midden in de stad. De kamers zijn oudbollig (klassiek) ingericht, maar erg schoon en netjes. Badkamer schoon en prima douche, weliswaar in een bad. Bedden zijn erg groot en liggen prima. Mogelijkheid om je eigen kussen te kiezen. Hotel biedt een zeer goed ontbijt aan. Veel warme gerechten, diverse broodjes, alles even vers en aangevuld. Personeel is erg aardig en betrokken. Op de verjaardag werd er gezongen en een taartje aangeboden. Dakterras biedt een klein zwembad. Gedurende dag kun je gebruik maken van de bar, welke in gevuld met wat etenswaren en diverse drankjes.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• Oude reviews

8familie12-05-2016

Zeer net hotel; een aanrader!

Heel prettig hotel op loopafstand van het (oude) centrum van Sevilla. Mooie schone kamers met een grote badkamer. Het ontbijt is erg uitgebreid en voorzien van verse producten. Er is een parkeergarage onder het hotel. Het zwembad is geopend vanaf juni.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Kassels11-08-2015

Prima Hotel

Prima hotel heel dicht bij centrum. Volop in Spaanse sferen als je aankomt. Taxi van vliegveld naar hotel heel makkelijk en taxistandplaats aan de overkant. Mooi verzorgd hotel en erg klantvriendelijk. Altijd vers ijswater met citroen in de lobby wanneer je ook binnenkomt. Een kleinigheidje misschien maar erg lekker als je van meer dan 40 gr binnen komt. Super klantgericht. Vlakbij centrum, alles te lopen. Mooie kamers, schoon. Alleen geen balkon of uitZicht. Alle kamers kijken op een soort binnenplaatsje. Wel erg stil en rustig. Goeie airco met weinig lawaai. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet met zeer vriendelijk personeel. Kortom, top hotel in echte Spaanse sferen. Binnen en buiten.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Tommy01-06-2015

Tophotel maar..

We hebben genoten van ons verblijf in Hotel Becquer, heel mooie en zeer ruime kamers met apart salon, groot bed en heel grote badkamer met bad en douche en alles voorhanden. Ontbijt was ook super. Heel vriendelijk aan de receptie en in het Engels (wat in Spanje soms wel anders is). We zouden hier dus opnieuw boeken maar dan wel als het zwembad op het dak af is want dat was nu gesloten voor werkzaamheden en dat wisten we niet, stond blijkbaar op hun site maar we hadden reeds lang v tevoren geboekt. Met het warme weer had dat wel aangenaam geweest. Er is een taxi standplaats aan de overkant van de straat en alles ligt op wandelafstand, de wandeldijk, de bezienswaardigheden in het centrum, de winkels en restaurants dus ligging is perfect! Aanrader..

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Roel15-09-2014

De volgende keer zouden we hier weer boeken

Op doortocht hebben we één nacht in dit hotel geslapen. Toen we aankwamen werd onze auto door het personeel in de garage geparkeerd. De sleutel wordt opgeborgen. De dag dat we vertrokken (12 u uitchecken) mochten we de auto tot 17 u in de garage laten staan).

De kamers zijn perfect. Netjes, schoon, goede bedden, airco, voldoende kastruimte. Niks op aan te merken.

We kozen voor het ontbijt boven op het dakterras bij het zwembad. Dat was gewoon goed voor de prijs. Verse broodjes, verse jus, lekkere koffie. Misschien had wat meer beleg-keuze het nog beter gemaakt.

Kortom: volgende keer boeken we hier weer. Zeker voor de prijs (79 euro voor een nacht, excl ontbijt).

Gereisd met partner in september 2014

• 9lindaderoeck6611-07-2013

Zeer goede prijs/kwaliteit

Hotel Becquer heeft een zeer goede ligging, vlakbij de bezienswaardigheden en winkels. We hadden een 3persoonskamer en deze was ruim en praktisch. De badkamer was ruim en luxueus en de bedden zeer comfortabel. We hadden rechtstreeks geboekt met ontbijt op het dak maar hebben voor de 2 andere dagen toch bijbetaald voor het ontbijtbuffet omdat dit uitgebreider was. De mensen aan de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam. Er staan steeds taxis voor de deur wat heel gemakkelijk is. Aan het zwembad was er steeds plaats in de schaduw en wordt er een nevel verspreid onder het afdak dat afkoeling biedt. Aan de bar kan je drank en een beperkt menu zoals hamburgers bestellen. Het zwembad is niet groot maar zalig om afkoeling te bieden. Het was nooit overbevolkt. De airco van het hotel is zeer goed en in het salon was het beste bereik voor wifi. In de kamer niet altijd. We zouden dit hotel direct terug kiezen voor de centrale ligging en goede kwaliteit.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Peter Hiddema23-05-2013

Uitstekende liggen en prima prijs/kwaliteit

We zijn hier geweest van 13 tot en met 17 mei voor een stadsbezoek. Ik heb alle Hotels in het centrum vergeleken vantevoren en deze bleek ook in de praktijk de beste. Vlakbij de kathedraal, real alcazar en santa cruz. Het hotel is rustig, ruimschoots ontbijt, taxi standplaats voor de deur. Prima.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10fred_jehee06-08-2012

zeer goed hotel

Zeer gunstige ligging voor een stadswandeling, mooi hotel, zeer voorkomend personeel, luxe kamer met prachtige badkamer.

Gereisd met partner in augustus 2012

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking