Hotel Baco

We hebben een aantal aanbieders voor Baco voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Baco in het Nederlands

geweldig

vriendinnen
2-5-2016

Dit hotel ligt een kwartier rijden met de taxi van het vliegveld. 25,= .Zeer vriendelijke mensen. Kamers zijn schoon en basic. Grote badkamer.

De ligging in Sevilla is prima. Nog geen 10 minuten lopen en je bent al in het centrum of in een van de leuke wijken. Het ontbijt is tegenwoordig in een barretje aan de overkant. Zeeer vriendelijke en vrolijke man. Broodjes, koffie,sinaasappelsap, en water. Vraag gerust naar ander beleg dan ham. Dit is nogal sterk op de maag in de ochtend geserveerd met olijfolie op het brood.

Om de hoek van het hotel , rechts als je er met de rug voor staat, een leuk barretje met live muziek.

Sevilla is zeker de moeite waard. Vooral gewoon gaan lopen en dan kom je op de mooiste plekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baco in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baco scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.