Bed and Breakfast Arena

Bed and Breakfast Arena
9,7

138 reviews over Bed and Breakfast Arena in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Top locatie op een paar kilometer van Sevilla. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Dit zowel binnen (o.a. slaapkamer, ontbijtgelegenheid) als buiten (schitterende tuin en zwembad). Ad en Gerda zijn zeer gastvrij en willen het de gasten zo goed mogelijk naar de zin maken.

Geweldig verblijf!

familie van Dijk
13-7-2018

We hebben een fantastische verblijf van 5 dagen gehad in de B&B van Gerda en Ad! Dit was een prima uitvalbasis voor onze citytrip naar Sevilla. Ook de ophaalservice van en naar het vliegveld was prima geregeld.

We zijn enorm verwend door de persoonlijke aandacht en de Brabantse gastvrijheid. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd. Het ontbrak er aan niets.

Kamers zijn erg goed onderhouden en schoon.

Verder hebben we hele goede adviezen over Sevilla gekregen. Bereikbaarheid naar Sevilla is prima en goed betaalbaar via de bus/eventueel taxi.

We kijken terug op een heel prettig verblijf!

De gouden Zoover Award is wat ons betreft dan ook dik verdiend!

Geweldige mooie B&B met gezellige eigenaren.

Anja Pols
1-7-2018

Wat een gezellig ontvangst door Ad en Gerda en drie heerlijke dagen in hun B&B.Veel bruikbare tips over Sevilla. Sevilla is met de bus prima bereikbaar. Wij hebben een fietstocht door Sevilla gedaan geregeld door Gerda en verzorgd door Dolores. Een aanrader!.

S morgens een heerlijk ontbijt en na een warme dag in de stad (40 graden) heerlijk bijkomen in het goed verzorgde zwembad en prachtige tuin.Er is ook voor weinig geld een drankje . Zeer goed geregeld. En wil je er niet meer op uit zoals wij dan kookt Gerda een heerlijk drie gangen diner.

Geweldig Genieten bij Gerda en Adje

Krisna Reinders
11-6-2018

Mijn moeder en ik zijn hier van 5 juni tot 10 juni 2018 geweest en wat hebben wij genoten. Wij werden door Ad opgehaald bij het vliegveld van Sevilla. Hij heeft ons eerst een beetje door Sevilla gereden en al het een en ander uitgelegd. Daarna kwamen we aan bij het B&B. We kregen een lekker kopje koffie en een broodje....daar hadden we niet meer mee gerekend. Daarna heeft Gerda ons allerlei tips gegeven over de stad Sevilla. Dit was heel fijn.

Niets was Gerda en Ad teveel. Elke ochtend een heerlijk ontbijtje met verse jus, een gekookte of gebakken ei, verse afgebakken broodjes en heerlijke vers gezette koffie. Gewoon top! Wij hebben ook een keer bij Gerda en Ad gegeten. Een heerlijk 3 gangen diner voor € 17,50 P.P. Ook dit was weer heerlijk.

Ook de kamers zijn erg schoon! Het zwembad is heerlijk en de tuin mooi onderhouden met liefde door Ad. Als we ooit terug gaan naar Sevilla, gaan we zeker terug naar Gerda en Ad. Het was genieten!

Fantastische plek! Zeker voor herhaling vatbaar!

Rita van Campen
19-5-2018

Goed onderhouden en mooie B&B heel dicht bij Sevilla. Aardige en gastvrije gastvrouw en gastheer. We werden super geïnformeerd over de bezienswaardigheden in Sevilla. Als je een keer geen zin hebt om in de stad te eten verzorgt Gerda een heerlijk 3 gangen dineetje voor je! (wel even van te voren overleggen natuurlijk! :) )

We hebben het fantastisch naar de zin gehad en hadden ook prachtig weer getroffen. Dus ook nog kunnen genieten van het heerlijke zwembad met mooi onderhouden tuin!!

Een fantastische B&B die aanvoelt als een warm bad

Martijn & Stefanie
18-5-2018

Wat was het fijn om even deel uit te mogen maken van het dagelijks leven in deze mooie B&B. Zoveel warmte, liefde, zorg en aandacht hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Niets moet, alles mag en je kunt het zo gek niet bedenken of Ad en Gerda verzorgen het voor je.

De B&B staat net buiten Sevilla, dat vonden wij heel prettig omdat we nu ook de drukte van de stad uit konden. Er is een prima busverbinding die je in 20 min naar Sevilla brengt.

Lieve Ad en Gerda (en Harry), wat een feestje om bij jullie te gast te zijn. We hebben genoten en dankjulliewel voor alle voortreffelijke zorgen en gezelligheid. We wensen jullie alle goeds en hopen dat de engeltjes maar lang op de schouders blijven zitten.

Heel veel liefs en een dikke knuffel en we zeggen maar "Tot ziens".

Martijn en Stefanie

Het is thuiskomen bij Gerda en Ad

Theo en rita
7-5-2018

De ligging en de verzorging

Super, fantastisch, perfect

Rob & Petra
1-5-2018

Super B&B, Ad en Gerda zijn de perfecte gastheer en gastvrouw, je voelt je meteen thuis. Alles klopt, kamers mooi en schoon, ontbijt perfect, tuin, en zwembad super, (beide niet gebruikt omdat het buiten nog te koud was). Maar Ad en Gerda is niets te veel. Wij zijn op doorreis in Andalusië, en hadden maar 2 nachten geboekt, en normaal boeken we hotel en geen B&B, maar door Ad en Gerda boeken we nu eerder B&B dan hotel.

Heerlijk !

Henk en Dymphie
26-4-2018

Stop met zoeken, het is heerlijk om een paar dagen in deze B&B te logeren!

Ad en Gerda geven volop tips en adviezen om je bezoek aan de stad Sevilla of omgeving meer dan de moeite waard te maken. Na een drukke dag is het zwembad en vertoeven in de tuin een weldaad. Als gastvrouw en gastheer hebben Gerda en Ad hun kwaliteiten, als chefkok weet Gerda je zelfs met een heerlijk diner te verwennen.

Bedankt Ad en Gerda wij hebben genoten.

Henk en Dymphie.

Fantastisch en geweldig

Ruud en Wilma
16-4-2018

Bij Ad en Gerda voelt het als thuis. Ze zijn heel gastvrij en hebben veel aandacht voor hun gasten. Niets is teveel en hebben handige tips voor ieders verblijf in Sevilla.

Ad en Gerda zijn harde werkers en hebben oog voor detail!

Bedankt samen, we hebben genoten en het waren weer heerlijke fantastische dagen!

Gefeliciteerd met jullie welverdiende Gouden Award van Zoover!!

Groetjes en veel liefs, Ruud en Wilma

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Arena in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Arena scoort een 9.74 uit 10 op basis van 138 reviews.