Bed and Breakfast Arena

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Arena
9,7

146 reviews over Bed and Breakfast Arena in het Nederlands

Waanzinnig luxe, maar vooral zeer gezellige B&B

Henri Jurgen
15-10-2018

Super mooie luxe en zeer gezellige B&B. Super ligging, heel erg gastvrij, super ontbijt, alles perfect geregeld. Helemaal af, dikke aanrader.

Gerda en Ad bedankt dat jullie onze verdere reis hebben verpest:)

100 % goed

Antoine en Sandra
10-10-2018

wat top bb, heerlijk rustig met mooi zwembad en mooie kamers.En dan de uitbaters Gerda en Ad helemaal goed wat een fijne, leuke mensen. Geen moeite is teveel en alle tips die wij kregen waren super. Voor iedereen een aanrader. Groetjes Antoine en Sandra wij komen zeker nog eens terug!!

Gewoonweg subliem!

Ronny en Annemie
7-10-2018

Super B&B! Lekker ontbijt, alles netjes onderhouden, gastvrije uitbaters! Sevilla is vlot te bereiken met bus of metro.

Genoten.

Diana
6-10-2018

Gastvrijheid ten top!

Genoten van de humor van Ad en Gerda.

Gerda geeft goede informatie en tips t.a.v. Sevilla.

Fietstocht met Dolores was top! Ad en Gerda regelen het voor je.

Ad verzorgt een top eitje bij het ontbijt.

B en B is super schoon. Fijn om in de rust terug te komen na een dag Sevilla.

Ter afwisseling lekker liggen aan het zwembad.

Dank Ad en Gerda!

super!

Simone
10-9-2018

Enorm fijn verblijf door de prachtige accommodatie, gastvrouw- en heer zijn enorm fijne mensen die super goede aanbevelingen en tips geven. Hier hoef je nergens verlegen om te zitten en er zal goed voor je gezorgd worden.

Geweldig!!

Marlou
26-8-2018

Het b&b van Ad en Gerda is heerlijk. Je voelt je er thuis en er wordt heerlijk voor je gezorgd. Fijne tips voor restaurants en bezienswaardigheden! Ook de fietstocht door Sevilla, die zij hadden geboekt, was heel erg leuk! Je bent met de bus of taxi zo in het centrum van Sevilla.

Wij hebben genoten van de gastvrijheid, de rust en de gezelligheid van B&B Arena. We gaan zeker nog eens terug komen!

Geweldig!

Peter en Sabine
25-8-2018

We hebben genoten van de gastvrijheid van Gerda en Ad. Niets is hen teveel, ze doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Wij zouden dit adres aan iedereen willen aanbevelen!

Geweldig!

Teus en Nelleke Mourik
24-7-2018

Geweldig! Wat een prima locatie,

Gerda en Ad zijn zo aardig en geweldig gastvrij. Kamer was uitstekend en het ontbijt super.

We hebben 's avond ook een keertje bij de B&B aan het door Gerda bereide diner meegegeten. Toppie!! en voor dat geld!

En naast dit alles beschikken beide lieve mensen ook over een lekker gevoel voor humor! Wij voelden ons direct thuis.

Klasse!!!!

Teus en Nelleke

Top locatie op een paar kilometer van Sevilla. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Dit zowel binnen (o.a. slaapkamer, ontbijtgelegenheid) als buiten (schitterende tuin en zwembad). Ad en Gerda zijn zeer gastvrij en willen het de gasten zo goed mogelijk naar de zin maken.

Geweldig verblijf!

familie van Dijk
13-7-2018

We hebben een fantastische verblijf van 5 dagen gehad in de B&B van Gerda en Ad! Dit was een prima uitvalbasis voor onze citytrip naar Sevilla. Ook de ophaalservice van en naar het vliegveld was prima geregeld.

We zijn enorm verwend door de persoonlijke aandacht en de Brabantse gastvrijheid. Het ontbijt was erg uitgebreid en goed verzorgd. Het ontbrak er aan niets.

Kamers zijn erg goed onderhouden en schoon.

Verder hebben we hele goede adviezen over Sevilla gekregen. Bereikbaarheid naar Sevilla is prima en goed betaalbaar via de bus/eventueel taxi.

We kijken terug op een heel prettig verblijf!

De gouden Zoover Award is wat ons betreft dan ook dik verdiend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Arena in Sevilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Arena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.