Hotel Amadeus

• Jacuzzi

13 reviews over Hotel Amadeus

• 9Ingrid27-05-2014

Bijzondere sfeer

Het hotel ligt heel centraal, heeft een geweldige sfeer, overal muziek, prima personeel, heerlijk ontbijt en een dakterras waar je lekker kunt relaxen.

Alleen gereisd in mei 2014

• 8Samuels Brusse29-03-2013

Prima hotel dichtbij alle bezienswaardigheden

hotel Amadeus is een prima hotel, dichtbij alle bezienswaardigheden en leuke restaurantjes. De sfeer in het hotel is heel bijzonder doordat het personeel heel vriendelijk i en, het hotel niet zo groot is (geen groot zakenhotel). Het dakterras is een plus, je kunt er bij mooi weer ontbijten of in de namiddag borrelen op lekkere ligbedden of stoelen.

Gereisd met partner in maart 2013

• 10inevanhooff10-08-2012

Prachtig hotel op prima locatie

Prima klein hotel in het centrum van het oude Sevilla! De kamers waren ingericht in de stijl van verschillende componisten. De service was goed en er werd Engels en Duits gesproken! Als we weer in Sevilla komen boeken we zeker dit hotel!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8aad dourlein06-07-2012

Midden in de Juderia

Hotel Amadeus ligt midden in het oude centrum van Sevilla, even een korte wandeling en je staat in DE tapasstraat Mateos Gago, met als beste tapasbar El Tomate met verrukkelijke paella. Alle toeristische attracties zijn gemakkelijk te voet bereikbaar . Het hotel zelf is een plaatje, vriendelijke bediening, mooie grote kamers met airco, schone badkamer en goede bedden. Alleen jammer van veel luidruchtige amerikanen. Het ontbijt is zeker goed te noemen.Het hotel heeft geen eigen restaurant, maar dat hoeft niet, er is genoeg in de omgeving.

Gereisd met partner in juni 2012

• 7jodi31-10-2010

Leuk hotel in het centrum van Sevilla

Mooi hotel waar het thema " muziek" is. Overal hangen muziekinstrument over anderzijds zaken die te maken hebben met componeren. Kamer zijn leuk ingericht maar m.i. niet helemaal schoon. Ook het ontbijt viel mij wat tegen.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Eline23-08-2010

Fantastisch hotel!

We zijn hier 3 nachten verbleven tijdens een rondreis door Andalusië in Augustus 2010. Erg leuk kleinschalig hotel op een uitstekende locatie in het centrum van Sevilla. Vooral de service is geweldig en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je kunt bv gewoon een laptop lenen bij de receptie zodat je draadloos internet kan gebruiken op de kamer. In de ontvangstruimte staat wijn die je kunt proberen. Verder kun je 's ochtends beslissen of je wel of niet in het hotel wilt ontbijten. Je belt gewoon naar de receptie om aan te geven of je je ontbijt op de kamer wilt, in de ontvangstruimte van het hotel of op het dakterras. Het ontbijt is prima en dan met name ook het dakterras met uitzicht over Sevilla. Onze kamer was erg netjes, een goed bed, airco, kluis en minibar (waar je ook voor gewone prijzen wat kunt drinken, bv een fles cava voor 6 euro) etc... Zeker een hotel waar we nog wel eens naar terug zouden gaan!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Ineke01-03-2010

Apart, goed gelegen hotelletje!

Wij hebben 5 leuke dagen gehad in dit hotel. Wij hadden de Mozart kamer (201) met balken plafond. Enigzins sjofel hier en daar, maar niets te klagen. Gratis internet, op de 1e verdieping staat een koffie/thee machine en in de lobby kun je een gratis glaasje wijn drinken. Service = prima, er stonden zelfs paraplu's voor de gasten toen het regende. Af en toe speelde er iemand piano, gezellig. Ligging is prima!

Gereisd met partner in maart 2010

• 8Ineke H01-03-2010

Heel apart, goed gelegen hotelletje

Wij hebben 5 leuke dagen gehad in Hotel Amadeus, ondanks dat het veel regende. Heel attent is het koffie/thee/heet water apparaat op de eerste verdieping, en de gratis wijn in de lobby. Ons ontbijt werd op de kamer gebracht. Leuke ligging, vlakbij de kathedraal en de winkelstraten. Loop eens op de bonnefooi door de smalle straatjes! Service is prima. Er stonden zelfs paraplu's klaar voor de gasten! Af en toe werd er piano gespeeld, erg leuk.

Gereisd met partner in februari 2010

• 10Melanie&Ferry25-01-2010

Heerlijk hotel

Hotel Amadeus is een leuk hotel waarin klassieke muziek centraal staat. De ligging tov centrum is ideaal, daarnaast heb je ook in de buurt van het hotel leuke en lekkere restaurantjes. Wanneer je Amadeus uitloopt en je gaat naar links en gelijk naar rechts kom je in een straatje waarin een dansschool gevestigd is waar de locale bevolking flamingo danst. Echt een aanrader, zit ook een barretje bij.

De service is prima, heerlijk om op het dakterras te ontbijten met uitzicht over de stad. De kamers zijn netjes en schoon. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Laure Tomatala26-05-2009

Een muzikaal hotel in hartje Sevilla

Smaakvol ingericht, vriendelijk personeel, een bijzondere ervaring!

Gereisd met partner in mei 2009

Hotel Amadeus info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats