Reviews over Sedella

Heerlijk ontspannen

Anke,
    15-1-2017

We hebben een erg prettig verblijf gehad in deze mooie b en b. Er zijn drie kamers, waarvan er 1 in een apart gebouwtje vlak naast de woning. De andere twee bevinden zich boven elkaar aan de woning. Alle kamers hebben een eigen badkamer. Zowel de kamer als de badkamer is ruim en goed ingericht. Tv aanwezig(Alle NL zenders), en wifi. Badkamer krijgt elke dag een poetsbeurt en indien nodig worden de handdoeken vervangen. Er is een zwembad en een jacuzi.

De eigenaren, Ludo en Karin, zijn allerhartelijkst en zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt. Ze hebben zeer veel kennis van de omgeving. Het ontbijt is ruim voldoende, het ontbreekt je aan niets. Als je wilt kun je 's avonds ook mee eten.

De b en b ligt in een bergachtige omgeving, de uitzichten zijn prachtig. De weg er naartoe is vanuit het dorp een flink eind omhoog met heel wat bochten. Maar ook deze rit is prachtig, wat een mooie omgeving!

Kortom: een aanrader voor rustzoekers die een huiselijke,gezellige b en b wensen.

Prachtige uitvalbasis om andalusie te ontdekken

Jeroen Mulder,
    13-1-2017

Karin en Ludo zijn erg gastvrij en doen er alles aan om hun gasten te verzorgen.

Het weer in januari is perfect om andalusie te ontdekken.

fantastisch

irmakanis,
    17-9-2016

een stijlvolle B&B met enorme aardige en gastvrije eigenaren. Mooi gelegen met mooi uitzicht over heuvels en in de verte Middelandse zee.

heerlijk ontbijt en op aanvraag een verzorgd diner op het terras.

Kamer optimaal en prettig ingericht.

je voelt je meteen thuis.

mooie wandelingen gemaakt in de omgeving en leuke dorpjes. strand goed bereikbaar. een aanrader!

Top-B&B

Anne,
    10-11-2015

B&B in mooie tuin met overal terrasjes waar je kunt genieten van de zon, het uitzicht (tot over zee), de rust en zingende vogeltjes. Fijne kamers met veel privacy en goede bedden. Fantastische gastheer en gastvrouw die prima ontbijt én evt. een heerlijke avondmaaltijd serveren. Aanrader!

fantastisch. schitterend

Ellis Van Hal,
    9-8-2015

Een geweldige b&b hoog in de bergen. Prachtig uitzicht. Gastvrij ontvangst. De website toont precies zoals het is. Het ontbijt is perfect in een prachtige omgeving. Het avondeten hebben we ook daar gegeten op restaurant niveau misschien nog wel beter. 100% aanraden heerlijk om in alle rust bij te komen en te ontstressen. Kamer prima en een heerlijk zwembad.

Sedella scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews