Vakantiehuis Toro Vista

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag39°18°
Vakantiehuis Toro Vista

We hebben een aantal aanbieders voor Toro Vista voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Toro Vista in het Nederlands

Prachtig uitzicht

MiekeWin
10-8-2016

Mooi huisje (casita) met schitterend uitzicht. Door de ligging in de bergen niet te heet in de zomer. Verhuurd door een Belgische eigenaar, dus gemakkelijk communiceren. Dorpje Sayalonga lieflijk en we raden aan er elke avond heen te lopen en op het pleintje te gaan zitten. Heel gezellig! Lekker eten bij Meson Moreno. Wij gingen daar ook vaak alleen maar een dessert eten. Er zijn een paar kleine supermarktjes en erbij een bakker maar die heeft te hard brood. Gelukkig is de Lidl dichtbij en daar is heel goed brood en bv heerlijke appelflappen. Excursies: Nerja (strand/snorkelen/kajakken) en wandelen door Rio Chillar.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBuitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Toro Vista in Sayalonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Toro Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.