Villa El Anclastersterstersterster

Villa info

Meer villa info

22 reviews over Villa El Ancla

• 10Farah11-08-2019

Een zeer aangename villa! Alles is aanwezig, een zeer mooi uitzicht, de eigenaar steeds bereikbaar bij problemen! We hebben erg van deze reis genoten!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Adrie van Eersel13-05-2019

Prachtig en bijna perfect!

Het was een waar genoegen was in Villa el Ancla te verblijven. De weg er naar toe was even wennen maar dan kreeg je ook werkelijk iets heel moois. De villa is fantastisch gelegen met een super uitzicht vanaf het terras en vanuit het zwembad en verder van alle gemakken voorzien. Ook de ondersteuning van de verhuurder was uitstekend als er maar iets was. Ook de snelle reactie van de verhuurder geeft een erg goed gevoel. Verder hebben wij nog nooit een dusdanig compleet huis op vakantie gehad met bijna alles erop en eraan. Kortom een prachtige Villa el Ancla waar het goed toeven is. En vergeet niet de vlakbij gelegen Bodega Bentomiz te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Zeynep Erdogan29-08-2018

Fantastisch en zeer zeker aan te raden!

In de periode van 11 tot en met 18 augustus 2018 heb ik Villa El Encla afgehuurd. Ik had al geweldige foto's gezien online, maar dat doet het huis, de omgeving en de eigenaren tekort. Wat een adembenemende uitzicht en wat een heerlijk huis. Het is de ultieme plek om tot rust te komen. Wil je wel even de stad in? Dat is een kwartier tot twintig minuten rijden met de auto. Kortom, perfecte ligging!

Jan is uitstekend te bereiken en erg behulpzaam. De informatie vooraf, het contact tijdens de reis en afsluitende informatie was allemaal perfect geregeld. Petje af!

Het huis zelf is mooi ingericht, comfortabel en ruim. Er zijn ruime kamers, veel buitenruimte, een prachtige keuken en bovendien erg schoon. Er is rekening gehouden met elke voorziening. Even wat boodschapjes doen en je bent helemaal gereed voor het verblijf. Ik raad iedereen aan om in Villa El Ancla te verblijven. En het levert ook nog is leuke foto's op!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Diny02-08-2018

Fantastisch!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in El Ancla. Het is mooi, schoon, van alle gemakken voorzien en zeer compleet. De foto's op de website liegen zeker niet!!

Wij hebben er 2 weken gelogeerd. Een klein technisch mankement, wat nou eenmaal kan gebeuren, werd heel snel opgelost door Jan. Jan is heel goed bereikbaar en wij voelden ons erg welkom in hun huis.

Het ligt op een prachtige plek, erg rustig en prachtig uitzicht. Keerzijde daarvan is dat de laatste 3,5 km de berg op wel pittig zijn. Bijna geheel verhard, maar soms erg steil, een hobbel, bochtig en soms smal voor een tegenligger. Maar wel te doen, je bent daar 15-20 minuten mee bezig ongeveer. Wij hadden er geen probleem mee en vonden het zeker de moeite waard!

Jan en Petra bedankt voor jullie gastvrijheid en wij raden het huis zeker aan een ieder aan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Remi Verburg02-05-2018

Super!

Accommodatie was geweldig. Heerlijk om te BBQ-en en een prachtige infinity pool! We hebben genoten van ons 25 jarig huwelijk!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10N. Penning04-10-2016

Heerlijk huis met een prachtig uitzicht

Prachtige villa met mooie kamers en een mooie keuken. Zwembad was geweldig! De weg ernaar toe is wel pittig als je het niet gewend bent

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Jim Duin24-08-2016

prachtige omgeving, zeer de moeite waard

alles was perfect, alleen de weg erheen heb je een auto met trekkracht nodig.(4 wheel drive)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Fred de Koning11-06-2016

fabuleus

inrichting en uitrusting villa, uitzicht en ligging , goed onderhouden, service

Niet goed: geen specifieke zaken

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Amarens29-05-2016

Weer een fantastische week in deze mooie villa.

De villa is heel ruim en van alle gemakken voorzien. Met een grote keuken, die volledig is ingericht. De slaapkamers hebben goede bedden. De badkamers zijn comfortabel. Alles is goed onderhouden en zeer schoon. Het uitzicht is spectaculair en alles straalt een enorme rust uit. Wij hadden prachtig weer, dus we hebben volop kunnen genieten van het terras. Ook het nabijgelegen restaurantje van Gerhardt en Anita is aan te bevelen. Al met al zeer de moeite waard en zullen zeker nog een keer terugkomen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9wilfred frenay11-05-2016

geweldige villa op een top lokatie

Prima uitgerust en ingericht. Moeilijk te vinden in het donker. Bordjes bodega en andere landmarks in het donker niet te zien.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• BuitensportenFietsen, Hiken