Villa El Ancla

Villa
Villa El Ancla
9,3

16 reviews over Villa El Ancla in het Nederlands

Fantastisch en zeer zeker aan te raden!

Zeynep Erdogan
29-8-2018

In de periode van 11 tot en met 18 augustus 2018 heb ik Villa El Encla afgehuurd. Ik had al geweldige foto's gezien online, maar dat doet het huis, de omgeving en de eigenaren tekort. Wat een adembenemende uitzicht en wat een heerlijk huis. Het is de ultieme plek om tot rust te komen. Wil je wel even de stad in? Dat is een kwartier tot twintig minuten rijden met de auto. Kortom, perfecte ligging!

Jan is uitstekend te bereiken en erg behulpzaam. De informatie vooraf, het contact tijdens de reis en afsluitende informatie was allemaal perfect geregeld. Petje af!

Het huis zelf is mooi ingericht, comfortabel en ruim. Er zijn ruime kamers, veel buitenruimte, een prachtige keuken en bovendien erg schoon. Er is rekening gehouden met elke voorziening. Even wat boodschapjes doen en je bent helemaal gereed voor het verblijf. Ik raad iedereen aan om in Villa El Ancla te verblijven. En het levert ook nog is leuke foto's op!

Fantastisch!

Diny
2-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in El Ancla. Het is mooi, schoon, van alle gemakken voorzien en zeer compleet. De foto's op de website liegen zeker niet!!

Wij hebben er 2 weken gelogeerd. Een klein technisch mankement, wat nou eenmaal kan gebeuren, werd heel snel opgelost door Jan. Jan is heel goed bereikbaar en wij voelden ons erg welkom in hun huis.

Het ligt op een prachtige plek, erg rustig en prachtig uitzicht. Keerzijde daarvan is dat de laatste 3,5 km de berg op wel pittig zijn. Bijna geheel verhard, maar soms erg steil, een hobbel, bochtig en soms smal voor een tegenligger. Maar wel te doen, je bent daar 15-20 minuten mee bezig ongeveer. Wij hadden er geen probleem mee en vonden het zeker de moeite waard!

Jan en Petra bedankt voor jullie gastvrijheid en wij raden het huis zeker aan een ieder aan!

Super!

Remi Verburg
2-5-2018

Accommodatie was geweldig. Heerlijk om te BBQ-en en een prachtige infinity pool! We hebben genoten van ons 25 jarig huwelijk!

Heerlijk huis met een prachtig uitzicht

N. Penning
4-10-2016

Prachtige villa met mooie kamers en een mooie keuken. Zwembad was geweldig!

De weg ernaar toe is wel pittig als je het niet gewend bent

prachtige omgeving, zeer de moeite waard

Jim Duin
24-8-2016

alles was perfect, alleen de weg erheen heb je een auto met trekkracht nodig.(4 wheel drive)

fabuleus

Fred de Koning
11-6-2016

inrichting en uitrusting villa, uitzicht en ligging , goed onderhouden, service

Niet goed: geen specifieke zaken

De villa is heel ruim en van alle gemakken voorzien.

Met een grote keuken, die volledig is ingericht. De slaapkamers hebben goede bedden. De badkamers zijn comfortabel. Alles is goed onderhouden en zeer schoon.

Het uitzicht is spectaculair en alles straalt een enorme rust uit.

Wij hadden prachtig weer, dus we hebben volop kunnen genieten van het terras.

Ook het nabijgelegen restaurantje van Gerhardt en Anita is aan te bevelen.

Al met al zeer de moeite waard en zullen zeker nog een keer terugkomen.

geweldige villa op een top lokatie

wilfred frenay
11-5-2016

Prima uitgerust en ingericht.

Moeilijk te vinden in het donker.

Bordjes bodega en andere landmarks in het donker niet te zien.

Waanzinnig! heerlijk verblijf !

Sander
14-3-2016

Fantastische locatie met prachtig uitzicht en waanzinnig mooi zwembad.

Erg groot huis voorzien van alle luxe met heerlijke terrassen. De route ernaar toe door de bergen is de eerste keer wennen, maar daarna prima te doen.

Echte aanrader.

Prachtig huis op een prachtige plek! Heerlijk!

Hester Dadema
18-2-2016

Heel lekker fris en mooi luxe huis. Keurig en verzorgd!

Op een prachtige plek met een heel mooi uitzicht!

Wel vond ik het weggetje er naar toe spannend! maar dat went wel!

Prettig contact met de eigenaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa El Ancla in Sayalonga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa El Ancla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.