Vakantiehuis Cortijo La Rijana

9Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Sayalonga

9Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Cortijo La Rijana voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Cortijo La Rijana

• 9saskia van Duijnen04-08-2015

heerlijk huisje met privacy

Een kwartier rijden van de kust zit je op een helling tussen de fruitbomen tussen Sayalonga en Cómpeta. Volledige privacy, rust mooi terras, buitendouche en ventilator op de slaapkamer. Heerlijke plek.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9HJ van Pesch11-11-2010

Erg leuk huis met geweldig uitzicht

Een erg leuk hui sop een geweldige locatie. Heerlijk om tot rust te komen. Een uiterst vriendelijke Spanjaard begeleid je naar het huis. Het laatste stukje is een prive weggetje met haarspeldbochten naar boven. Als je niet bang bent uitgevallen prima te doen. Een heerlijk huis met zwembad in de tuin met een pracht uitzicht. Een auto is wel een aanrader aangezien je buiten het dorp(je) zit. De helling waarop het huis gebouwd is staat vol met alle mogelijke soorten fruit. Verder is er een buiten keuken met BBQ. Inrichting van het huis is niet super-de-luxe maar absoluut goed verzorgd en voorzien van een nette badkamer met bad en een goede douche. Het is ons prima bevallen in combinatie met een ander appartement geboekt via het reisbureau. We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

0 tips over Vakantiehuis Cortijo La Rijana