Vakantiehuis Casa Arboleda Sayalonga

7 reviews over Vakantiehuis Casa Arboleda Sayalonga

• 2017
    10Jos15-10-2017

Geweldig rustgevend

Geweldig gelegen vakantiehuis. Voorzien van alle gemakken. Alles gelijkvloers dus zo van je slaapkamer het zwembad in. Wij hebben er een geweldige tijd gehad. Huis is goed verzorgd, eigenaars zorgen dat er 1e levensbehoeften zijn. Er is lokale assistentie voor het geval er problemen zijn. Ook zijn de eigenaren direct te bereiken en reageren snel en adequaat. Voor een geweldige rustgevende vakantie in een geweldige omgeving is dit een fantastisch adres. Wij komen zeker weer.

• 10Leen en Alie09-09-2017

Supergoed!

Casa Arboleda Sayalonga is een geweldig vakantieadres. Het huis is perfect ingericht en van alle gemakken voorzien. Airco in alle kamers; Ned. t.v., WiFi, alles wat je maar kunt wensen is aanwezig. Prachtig zwembad met comfortabele ligbedden, overdekte terrassen met meubilair. Rustige ligging (je hebt wel een auto nodig) en totale privacy. De foto's op de website geven het juiste beeld; het is een schitterend geheel! Wij hebben het dit jaar al 2 x heel fijn gehad op deze prachtige locatie!

• 9Fabienne vanbelle31-08-2017

Perfect huis en ligging in de natuur

Het huis geeft totale privacy en rust met alles erop en eraan. Je bent niet op 5 minuten bij een stad maar je hebt volledige rust in een prachtige omgeving

• 10Marielle14-05-2017

Fantastische accomodatie

Super lokatie met alles er op en eraan. Mooi zwembad, heerlijke bedden, voldoende linnengoed en handdoeken, gezellige inrichting, goed onderhouden en alle benodigdheden aan elektrische apparatuur en voorraad. Fijn ontvangst en behulpzaam.

Met oudere kinderen

• 9Piet & Marian09-04-2017

Een heerlijke plek voor vakantie !

Casa Arboleda Sayalonga is een ideale vakantiebestemming in een prachtige omgeving. We hebben een heerlijke week gehad. Vanaf het terras in de zon konden we genieten van het prachtige uitzicht. Het huis is van alle gemakken voorzien waaronder airconditioning, wasmachine, een fantastisch zwembad, goed uitgeruste keuken, televisie en internet. In de nabijgelegen dorpjes kun je boodschappen doen en heerlijk eten. Het huis is met de auto goed bereikbaar. Voor een ieder die van zonnen, wandelen, luxe of cultuur houdt een echte aanrader. We komen zeker terug.

• 9Karin Z.30-03-2017

Fantastisch huis! Hier komen wij graag terug!

Geweldige vakantie woning verborgen in de bergen met rondom olijfbomen en groen. Het huis is eenvoudig te bereiken en, mede door het afsluitbare toegangshek, geeft het een veilig gevoel. Bij aankomst zagen we gelijk het fantastische uitzicht. Een schoon ingebouwd zwembad met buiten douche. Een gezellig groot terras met ligstoelen en eettafel waar wij heerlijk hebben getafeld (onder het uitdraaibare zonnescherm). Het huis is prachtig en voorzien van alle gemakken en een volledig ingerichte keuken. De huiskamer is gezellig met frisse kleuren, een heerlijke loungebank en een kachel. (Mijn man was blij met de grote TV met Nederlandse kanalen.) De Master slaapkamer heeft een eigen badkamer en de andere kamer heeft 2 bedden en de badkamer is op het halletje. Ruime kasten. In een apart bijgebouwtje staat een wasmachine. Buitenkeuken aanwezig. Het hele huis is voorzien van luiken. (op een zonnige dag hadden wij 31 graden op het terras en binnen was het heerlijk koel) Het huis is in Top conditie en is Super schoon!!
    Een leuk stel van reisorganisatie heeft ons een onvergetelijke middag bezorgd. Met de landrover zijn we via het stadje Frigliana en andere dorpjes hoog de bergen in gegaan naar El Acebuchal. Volgende keer willen wij meer excursies maken door dit prachtige gebied. De lokalen zijn super vriendelijk en behulpzaam. Kleine supermarktjes in de buurt en restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Een heerlijk plekje voor rustzoekers maar niet voor mensen die op zoek zijn naar drukke boulevards en disco's. Wij raden wel aan om een goede auto te huren.

• 10Ciska30-03-2017

wat een heerlijk huis, in een prachtige omgeving

Begin maart waren wij met vakantie in dit ontzettend smaakvol ingerichte huis. Het was al heerlijk weer, dus konden we op het terras al de eerste zonnestralen van het jaar pakken. Er is een mooi zwembad met buitendouche en ligstoelen. Het huis ligt tegen een berg met prachtig uitzicht en veel privacy. In de grote tuin staan heel veel olijfbomen en fruitbomen. Er is een carport, zodat de auto lekker uit de zon staat. In de buurt van het huis liggen veel mooie, typisch Spaanse, dorpjes, zoals Competa en Frigiliana. Zeker de moeite waard om te bezoeken. Nabij Sayalonga hebben we bij het wijnhuis "Bodegas Bentomiz",van een lunch met heerlijke wijnen, van het huis zelf, genoten. je kunt hier ook een rondleiding krijgen. In de buurt zijn een paar kleine supermarktjes voor onder andere vers brood. In Torre del Mar ( 18 km ) zijn grotere supermarkten. Malaga, Granada en Nerja zijn ook zeker de moeite waard om te gaan bezoeken. Wij komen zeer zeker terug naar Casa Arboleda Sayalonga. Een heerlijk huis, waar je helemaal tot rust komt.

Met vrienden

0 tips over Vakantiehuis Casa Arboleda Sayalonga