We hebben een aantal aanbieders voor Sayalonga voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sayalonga voor je op een rij gezet:

Reviews over Sayalonga

prachtige woning in de bergen met veel privacy

Ben
    4-4-2019

Weekje in een vakantiewoning geweest, contactpersoon ter plaatse zeer correct en stipt m.b.t. zijn afspraken. We hebben vanaf deze locatie de steden in de regio bezocht w.o.: Malaga, Sevilla, Cordoba en Granada. En tussendoor lekker ontspannen in zwembad en jacuzzi. Dorp op korte afstand met leuk plein met restaurants.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en gezellig wit dorpje

Jacques Tromp
    7-7-2014

Als je er via de doorgaande weg door rijdt lijkt het niks. Maar zodra je vanaf die weg naar beneden naar het centrum loopt kom je in een écht wit Andalusisch dorp. heel gezellig en met veel taparestaurantjes, terrasjes en bars.

Gereisd Met partner in juni 2014
Sayalonga scoort een 8,9 uit 10, op basis van 5 reviews