Bed and Breakfast Casa Catherina

9Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Santa Cruz del Comercio / Valenzuela

Op vakantie geweest naar Casa Catherina?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

4 reviews over Bed and Breakfast Casa Catherina

• 9Stefan en Roland16-06-2010

Zeer leuk verblijf gehad, net een tweede thuis.

Twiggy en Philip hebben vanaf het onthaal tot en met ons vertrek hun uiterste best gedaan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zowel ik als mijn kamaraad zullen de leuke, gezellige avonden niet vergeten. Voor iedereen die een vakantie met een persoonlijke toets zoekt een absolute aanrader. Verder zijn de kamers simpel maar mooi verzorgd met alles voorhanden wat nodig is. Het ontbijt, regelmatig met zelf gebakken brood, is werkelijk uitstekend. Ook is er, voor een schappelijke prijs, de mogelijkheid om 's avonds met het ganse gezin mee te eten. Zeer lekker trouwens. Een auto is wel noodzakelijk voor wie iets wil bezoeken in de omgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Patricia Verheyen17-07-2008

Casa catherine is prachtig gelegen op 3 km van een leuk dorpje en een uurtje rijden van granada. De gastheren zijn zeer joviaal en het eten is van zeer goede kwaliteit. De kamers zijn mooi ingericht en worden elke dag schoongemaakt. Een echte aanrader voor wie het echte spanje wil ontdekken.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Van Puymbroeck Benny & De Wilde Sabine16-07-2008

Wij zijn hier al een paar keer voor telkens 2 weken geweest en kan je zeggen dat dit een echte aanrader is. Casa Catherina is zeer goed gelegen om van hieruit alles van Andalucia te ontdekken. Van filip en Twiggy krijg je zeer nuttige tips om plaatsen te ontdekken die het echte Andalucia laten zien. De kamers van Casa Catherine zijn zeer goed verzorgd. Op het terras kan je genieten van een uitgebreid ontbijt met landelijk uitzicht. Ook s`avonds heb je de keuze om mee aan tafel aan te schuiven bij Casa Catherine. Kort gezegd "Een echte aanrader", Filip en Twiggy en hun kindjes zien ons zeker nog terug.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Patricia Verheyen11-06-2008

Casa Catherine is een droom van een B & B, zeer rustig gelegen in een prachtig landschap maar toch dicht bij een leuk dorpje en op 15 km van het prachtige alhama de granada. De gastheren zijn zeer joviaal en bovendien prima koks. De kamers zijn zeer mooi ingericht en worden iedere dag schoongemaakt. Een aanrader

Gereisd met vrienden in juni 2008

Bed and Breakfast Casa Catherina info