Reviews over Sanlúcar la Mayor

Prachtig hotel

Jan
    1-10-2014

Een prachtig hotel gebouwd in Moorse stijl. Als je het hotel binnen komt zie je gelijk de mooie hal en entree. Je moet wel eerst met een kleine lift naar beneden om bij de receptie te komen. De kamer is ruim, zeer mooi en leuk ingericht. De vloer is mooi betegeld. Een prachtige badkamer met bad, bidet en föhn. Er is een flat screen TV en de bedden zijn uitstekend. Het diner is heerlijk en het ontbijt is werkelijk super.

Oude grandeur, goed hotel

Jos
    22-9-2014

Hotel voldeed aan mijn verwachting. Oud en statig hotel, maar redelijk onderhouden. Kamers zijn schoon en een beetje gehorig. De snurkende buurman was goed te horen.

Faciliteiten zijn goed, maar een eenvoudig douchekapje wordt niet geleverd.

In de omgeving van het hotel is weinig te beleven. Sevilla ligt op enige afstand, maar met de bus is het te doen.

Ouder hotel dat geen 4 sterren waar maakt.

ruudvanbeek
    10-3-2013

De kamers (met Wifi) zijn ruim. Er is een zwembad aanwezig maar het was leeg toen wij er waren.

Ontbijtbuffet heeft voldoende keuze. De receptie ligt lager dan de ingang, een wat vreemde combinatie. Let op, er staat een batterij met centrale airco's de hele dag/nacht te loeien aan de linker voorzijde. Vraag dus een kamer aan de achterkant!

Het personeel is vriendelijk maar je moet wel de aandacht vragen. De WiFi werkte vrij goed, maar zeker niet in alle kamers. Wij hebben een kamer geruild voor een betere verbinding.

keurig hotel

versteeg
    22-9-2012

Dit hotel is goed bereikbaar met de auto. Het ligt ca 20 km van het centrum van Sevilla dat ook met de bus goed bereikbaar is. Het hotel geeft goede informatie hierover. Je moet met de bus wat geduld oefenen vanwege de vele stops. Keurige kamers, zelfs met vide, goed zwembad en ligweide. Ontbijt is prima hoewel men de vele groepen nauwelijks aan kan. Diner is goed te doen en wordt als je dat wilt ook op het terras geserveerd.

prima hotel

p peeters
    4-8-2012

mooi hotel met prima kamers, wordt momenteel netjes gerenoveerd.

vriendelijke, behulpzame receptie. mooi zwembad met ligweide. Je kunt er lekker dineren en een prima uitgebreid ontbijt.

Het is zo'n 17 km van Sevilla, maar daar ben je zo.

Sanlúcar la Mayor scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews