Hotel Posada de Palacio

Kleine hotelsWeer vandaag33°20°
Hotel Posada de Palacio

We hebben een aantal aanbieders voor Posada de Palacio voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Posada de Palacio in het Nederlands

een droom achter de muren

Martin
14-9-2014

prachtig van binnen leuke ervaring laat je niet afschrikken aan de buiten kant parkeren kon voor de deur kreeg een kaart van het hotel na centrum vijf minuten lopen erg genoten van sanlucar

Gereisd Met partner in september 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posada de Palacio in Sanlúcar de Barrameda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posada de Palacio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.